"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, March 16, 2009

xpasal2 kena tag jugak...

alamak...korang nih....akak ni xmain lee kena tag ni...tp ape2 pun akak layan je laa korang nye pe'el nih...1st akak kena tag ngn blog ni http://www.koberanch.blogspot.com/.... dh le minta bukan2...ei...
Hidup kita wajiblah berpandukan Al- ...Jangan sesekali lupa dengan kitab yg Allah utuskan untuk hamba2NYA. Ini membuktikan cinta kita kpd Allah...Kerana Cinta kepada Allah...jgn lupe gak cinta kta kpd Nabi Muhammad ...oleh itu marilah kita memohon keredhaan Allah S.W.T...supaya hidup kita dilimpah Rahmat dan Kasih Sayang Allah...jgnlah kita jd seperti ini...yg xtentu haluan dan hdup penuh ngn asap dan masalah..
kali ini akak nk bg anugerah tag ni kt sahabat2 setia akak...
Apa yg perlu anda lakukan ialah :-
1. Tulis semua 6 perkara yg anda paling boring bermula dgn huruf "J"
2. Pilih gmbar dlm folder anda yg menggambarkan siapa diri anda sebenarnya...
That's all.......SELAMAT MENCUBA...
* masa tdk dperuntukan...anytime...

4 comments:

@MBe said...

ahha,jgn mare2 yer...huk3

@MBe said...

slm...terima kaseeeh cikgu!!!igt time kecik2 dlu...ahaks.

ILi Izyani said...

Tag ni kalau simpan jadi pekasam boleh ke?Tokde nok wak ni.

ct radhiah_siradz said...

ni msti ckgu agama kan??
nice to know you~~

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors