"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, August 8, 2009

Makan anak sendiri

Makan anak sendiri... kalau lemah semangat jangan tengok!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

hard time cock @ today's joke

~aku bru je mkn tomyam n telur dadar td...simple menu tuk tghari krana penat mngemas umah arini...layan je laa...




5 comments:

alfa juliet said...

kelakar lah kartun tu dyla..hehehe

Mrs. Zuki said...

Tak suspen pun...sila suspenkan lagi..hehe..telur means kolestrol..tapi..kolestrol itu la yg sedap...pagi tadi k.ili buat roti telur..slurpp...

ustazah dyLLa said...

kak aza~
hahaha...mmg aym mkn anak tul

ustazah dyLLa said...

kak ili~
eleh...xdenye suspen...roti tlur???mkn je laa kak oiii...hahaha

<< s| tED| >> said...

ekekekkekeke.. suspender je tajuk :P
ayam pun makan anak sendiri. selalu ikan haruan jek :P

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors