"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, January 23, 2010

Borang Minta Kerja

Application Form
============ ====

Name: Ah Boy

Age: Still young

Sex: Never. Still under age

Religion: I only have experience praying my cat who dead 2 years before

Race: I love to race, how you know?

Nationality: I don't like National, I prefer Sanyo

IC Number: 6735

Telephone number: House no telephone

Hand phone number: 3310

Address: Penang Jelutong

City: Norhaliza?

Postcode: I never post anything

State: In my family, I am 2nd

Country: I love to travel to Canada

Marriage status: Secret

Email Address: Hotmail

Education Background: My teacher said not bad

Working experience: Last time got sell pirated VCD

Father's name: Daddy

Father's IC: You ask him

Mother's name: Mummy

Mother's IC: You ask her

Current Salary: Depends on my daddy mood

Expected Salary: As much as you can pay

When can start work: Depends on my mood

Highest qualification: Ya, very high

Grade: Ya, very high

College/University: College

Signature: Can I use chop?

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
kalo anak murid aku yg tulis ni xngape, ni kalo dh beso gaban, ade yg kena sumbat dgn penyapu...

5 comments:

Hill_Mie said...

weh.. aku nyaris2 nak tertulis mcm nie dah... nasib baik hang post kat sini... wakakakaka... ;p

Mrs. Zuki said...

Kalau anak murid sendirik pun takleh terima jugak...
Kalau nama mak ayah pun tak tau mmg melampau.

white rose said...

padli~
tuh le...rajin2 dtg blog aku...sure aku yg tulis dlu sblm ko...hahaha

kak ili~
geram jugak...spatutnya nama mak ayah laaa kena ingt...

sI tEDI said...

he he he

white rose said...

ha ha ha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors