"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, June 6, 2009

busy......

alhamudulillah....arini aku slmt smpai ke umah...progrm aku busy2 sngt2...bkn progrm ape pun...knduri umah owg kawin jer...

sabtu - wedding mybeh prend...azdan + lily (langkap)
- wedding ank jiran dpn umah
- wedding spupu di sbrg perak

ahad - wedding mybrother prend (bruas n baling, kedah)
- wedding myprend (kampung tluk, kg.gajah)
- kenduri arwah di umah mksedara (chgkt lada)

isnin - wedding myprend (blkg sek men Mharajalela)

selasa - g klinik, cheq darah n mcm2 daaa...
- g pangkor.....-family holiday-

rabu - still dipangkor

khamis - blik umah

jumaat - duty kt sek jap...

~~~~ aku dh pening...bnyk sangat nih....well....i do what i can do...myb not the best, but still memuaskan smua org ek...~~~~

**********************************************************************************

knapa aku rasa sunyi???

oh, tuhanku......mgapa aku rasa sunyi sngt nih???urm.....25thn.....hnya KAU ya ALLAH.....mngetahui mgapa aku mrsai semua ni...

anda beruntung jika ada seseorg yg masih berada disisi anda...

anda bertuah kerana ada seseorg yg caring n loving anda...(special person)

"jagalah, syangilah, amik beratlah tentang dia......mungkin dia adalah jodoh anda buat selamanya..."

jgn biarkan dia disia2kan...jgn biarkan dia ternanti2...jgn biar dia dikecewakan lagi...jgn biarkan dia mengasingkan diri...jgn biarkan dia dirampas orglain......

uuwwaaaaaaaa.......................

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors