"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, July 17, 2009

andai aku pergi dlu...ku ingin smpaikan ucapn ni buat korg...

arini mnimpa pelbgai naseb...sudah takdr terjdi...apakan daya kta nk menolaknya...


n3 arini adalah n3 terakhir dlm masa 3 hari...aku akan bertolak ke klantan pg sok pgi...aku mngikuti lawatan penanda aras group Pend.Islam PPD Perak Tengah...


spanjang aku disana, aku xdpt nk berblog n melayan sgala cite korg...


jika diberi kesmpatan lgi, aku akan bcanya...insya'ALLAH...


andai takdir telah menentukan andai aku pergi dlu...ku ingin smpaikan ucapn ni buat korg...


"w/pun ade antara yg xpenah aku jumpa smpai perkenalan kta dlm dunia blog ni, aku dh anggap korg laa kwn2 aku didunia n akhirat..."


sepnjg ketiadaanku ni, aku nk berpesan jgn tggalkan solat...jga diri bebaik...sygi n hormatilah org yg tersyg...


wahai sahabat...
tiada kta seindah pershabatan...
tiada ungkapan bole dismpaikan, hnya kasih boleh mnyatukan...
wahai sahabat...
seadainya masih ada ruang tuk aku menulis,
akanku smbung sgalanya dgn mu...
andai takdir tlh menetukan aku pergi sblm mu...


ingatlah!!!...aku sentiasa mendoakan mu slalu...

insya'ALLAH...doakan aku slmt pegi n kembali...

wahai sahabat...

maafkan aku jika ada salah & silap sepnjang aku menjdi "blogger" ni...

yg mana "Ter" ...MAAFKANLAHKU...
aku hnya insan biasa, xlari dr melakukan kesilapan...
jika sahabat ada salah, telah lama aku maafkan...


selamat tinggal sahabat...






dh le korg...aku xlarat nk taip dah...mata aku dr smlm duk gatai2 je...aku nk tido dlu ye...



ASSALAMUALAIKUM...

2 comments:

myQza said...

aku doakan kau selalu pergi dan balik dylla.

jaga diri baik-baik!!

Kapten Luffy said...

semoga selamat pergi dan kembali

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~