"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, July 25, 2009

hilangnya aku dlm mimpi...

tjuk n3 mcm nk wat sajak je...korg jgn terpedaya... ~wahahaha

aku ade di sungai buloh skrg ni...menikmati sisa2 bauan yg masih melekat kt tekak aku ni...sbnarnye kakak aku ni wat majlis kenduri doa selamat n busdey bdk muchuk aku ni...yakni anakbuah aku ayit n icha...

"hapi busdey ayit n icha...moga jdi anak2 yg soleh n solehah...ummi hnya dpt smpaikan ucpan je...xde hadiah...hnya kasih syg ummi je sbgai hadiah buat ayit n icha..."

kdekutnyee ummi... ~aku bru je pg td pi beli...xsmpt pun nk balut lgi...

aku amat2 diperlukan disini...antaranya aku dikira bole melayan tetamu dgn 1st class gitu...lgi 1 dlm penyediaan juadah jugak bole tahan...bak kata leh jdi chef and waiter...

smpt gak aku membalun 5buah lagu scara berduet n solo...smpaikan abg yg jdi pengcara tuh siap offer aku jdi singer dia... ~wahahaha.... (korg jgn percaya tau, aku kelentong je...)

sok pepagi buta aku terpaksa balik kmpg sbb kete myvi akak aku nk bwk g servis... ~aku kecini hnya membawa kete pinjaman shaja... kete aku kete kebal...mane leh bwk tgh2 pekan ni... masuk kebun boleh aaa...

ok, smpai disini saja coretan aku...mlm nti ade masa aku add n3 bru n masukkan pic yg aku smpt snap td...

citcat : aku mkn durian td...tuh yg masih ade sisa durian kt celah gigi aku ni... ~wah...sodap...

6 comments:

alfa juliet said...

aku pun baru lepas mentekedarah durian..huhu

<< s| tED| >> said...

layan lagu nasyid ke lagu rock dylla? hehehehe

eyena said...

err patoy laa bau durian je ni.. lalala kak dylaa sendawa eh..eee hahaha

Mrs. Zuki said...

Kereta kebal tu berguna di saat2 musim durian kat kg gajah..bleh tukar dah saga tu..pakai la vios.

ustazah dyLLa said...

kak azza~
owh...patutlaa ade bau semcam je...~wahaha

kak tedi~
sume lagu layan...dangdut pun...~hahaha

eyana~
bile plak akak sedawa...ewah,ewah...sesedap ek

kak ili~
alahai,kalo kete tu mcm tukar baju, eden xkesah...

Mrs. Zuki said...

Kalau baju boleh buat baru tiap2 bulan atau tiap2 minggu kan?

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors