"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, July 24, 2009

gatai...

dh dekat 2 mggu mata aku sblh kanan gatal2...aku plik gak pehal laaa mata aku mcmni...

"aduh...gatainye mata ni...nape ek??? ~aku

"ha....tu tandanye ade org nk masuk meminang..." ~kakak aku

"ha, what???gile apo... ~aku

"iye....ko xcaye, tny le mak... ~kakak aku

"ish...mgarut je laaa.... ~aku

aku smpt sms kwn aku...jwpnnye still sama...2 org mgatakan jwpn yg sama...

ha, korg...btul ke ni???

dush...dush...mimpi kot aku ni...

9 comments:

Krasz bAtu said...

alahaiii gatal pulak mata n tapak tangan kanan niii

eyena said...

heee entah2 betul..ayoo tak tahu..ngeee

ustazah dyLLa said...

krasz~
chet...mentg2 dh gji...

ustazah dyLLa said...

eyana~
lantak...xtau....wwwwoooooo.....

Nakamura Kazuki said...

Ingatkan gatai apa..penuh keterujaan ambe membelok ke blog ustazah..hahaha

betulla tu....tunggu je esok, lusa,nextweek,bulan depan, tahun depan..mesti ada orang masuk minangnyer.....hehehehe..samada cepat atau lambat je ustazah..

<< s| tED| >> said...

ye ke? lah.. aku selalu gatai2... x de org minang pun :(

tapak tgm selalau gak gatai2.. tp macam rasa nak penampo org jek.. ha ha ha ha

ustazah dyLLa said...

nakamura~
alohai...tipah tertipu ek...keh..keh..keh....
insya'ALLAH...jdoh ade dimana2...

ustazah dyLLa said...

kak tedi~
hahaha....mmg tipu leee firasat tuh...jdiknye xngira ape2 je gatai ttp gatai....wahahahaha

Mrs. Zuki said...

Gatai mata pakai la eye-mo..haha..

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors