"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, October 30, 2009

camping on this year...


salam...dh lama ustzah menunggu saat2 bercmping...dh setahun ustzah xg cmping...mlm ni ustzh tido disekolah bersama2 anak2 murid ustzah...ape2 pun sok insya'Allah ustzah upload pic2 gedik's santai kami smasa cmping...tadaa...


.

8 comments:

NuR said...

wah..
hehe...
semoga dpt mengawal selia mereka ye ustazah..
nur tunggu nak tgk gamba nanti..
hehe

Nakamura Kazuki said...

lama tak gi camping gak..last2 masa blajar dulu je bila dah keja ni takde la plak nak gi..hahaha..tapi ambe memang teringin nak gi taman negara...belum pernah sampaila lagi

ustazah dyLLa said...

nur~ insya'Allah...dugaan sungguh menjga dorg nih...

ustazah dyLLa said...

nakamura~ camping ngn bdk2 ni lain skit...kita yg berkuasa, kita yg bg arahan...dh 2 suke2 kita je nk watpe...camping ngn kawan2 kita bebas...tringin jugak nk g taman negara 2...

Mrs. Zuki said...

Yeee....cikgu menggedik fb malam2..budak2 menggedik gak.

ustazah dyLLa said...

haha...ambil kesempatan tuh...

alfa juliet said...

bestnya camping....tapi aku tak suka camping..tgk org camping ok la

ustazah dyLLa said...

kak aza~
org ni lain2 minatnya...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors