"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, January 24, 2010

sesi perkenalan bersama mereka...

salam...hai sume...

kali ni ade sesi perkenalan...
sesi perkenalan ngn anak2 buah aku...


DANIAL SYAFIQ BIN SOHAIMI
~ anakbuah sulong (tgkatan 2)~

DANISH AMEERUL BIN SOHAIMI
~anakbuah no.2 (tgkatan 1)~

NURUL FATIHATIL HIDAYAH BINTI NURUL JALILI
~anakbuah no.3 (drjah 1)~

HARITH DARWISH BIN SOHAIMI
~anakbuah no.4 (drjah 1)~

ANIS BATRISYA BINTI SOHAIMI
~anakbuah no.5 (6 thn)~

MOHD. IRFAN BIN NURUL JALILI
~anakbuah no.6 (5 thn)~

AISY FARISH ADHA BIN NURUL FARHAIN
~anakbuah no.7 (4thn)~

DANIA KHALEESYA BINTI ABD. RAZAK
~anakbuah no.8 (3thn)~

AYYASH RAYYAN BIN NURUL FARHAIN
~anakbuah no.9 (2thn)~

AISYAH IRDINA BINTI NURUL FADZLI
~anakbuah no.10 (5bln)!~

sedang menunggu kelahiran anakbuah no. 11...jangkaan bln JUN 2010...

anak aku???
hurk...ade brani tny lgi ye...




~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
untuk 5 thn yg akan dtg aku xmampu nk upload gmbr anak2 buah aku lgi...stakat 10 org ni pun dh pening kepala aku...upload gmbr anak2 aku je nti...
hapi busdey to AYYASH RAYYAN 25hb Januari...genap 2 thn...

4 comments:

blueCITY said...

salam ros putih,

heeeeeeeeeeeee
adehla, nama2 anak2 zaman la ni semua gempak2 kan. sampai susah kita nak ingat semua nya dgn nama penuh. last2 panggil along, angah, acik jerk, ekekkek...

Nakamura Kazuki said...

ambe tak nak tanya anak buah...tapi nak tanya anak ustazah nanti brapa orang?..kekeke

alfa juliet said...

hamboi ramainya anak buah 10 org..memang sgt menunggu mcm mana lah muka anak dyla

white rose said...

kak blue~
salam kembali akak...
tuh aa...sdh2 nye nama pendek2 je yg dipanggil...

senpai~
kalo bole nk 5/7 org...suke anak ramai2 nih...heee

kak azza~
kena tggu bakal suami laa muncul...bru leh mix kan muka kami berdua...heee

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors