"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, February 9, 2010

xde sepi2 lagi...

salam...
malam ni ok je...
hari sepi dh berlalu...
biasa laa, bila dilayan makin menjadi...
alhamdulillah, ketawa itu sudah kedengaran...
pagi2 sunyi sesunyi hingga ditegur oleh kak esah...
pagi2 adalah pagi yg paling bahagia bgi aku...
aku ke sek tanpa jemu...
xpenah rasa malas, xpenah rasa benci...
malah pagi2 lagi aku dh riuh 1 sekolah...
kalo xdgr suara aku, sure ada yg menegur...
puncanya pgi td, aku terlupa nk baca al-quran...
hayya...ini punya pasal laa aku xbnyk ckp...
ptg td ade latihan umah sukan...
yahoo...aku umah merah...dh 3 tahun umah merah je...
xtau laa pasai pe umah merah je...
agaknya jiwa ku adalah jiwa yg membara...
hahaha...

so, untuk permintaan aku show laa pic aku nih...kesian kt kakbiru...asyik tanya je mcmana rupe aku nih...
aku xlah seindah mana, tpi aku menghargai ciptaanNYA yang sebgitu indah...
alhamdulillah...

~ bersama k.ili n k.iffah kt padang blkg sek kami ~
jgn terkejut, wlau dimana kami berada, kami ttp bergaya...hahaha

~ dlm kelas...menggatai sementara tggu bdk menyalin kerja ~

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
esok ade lagi latihan sukan...hitam laa wajahku...hohoho...
TQ kt anda semua support me...sesungguhnya nasihat anda, ambo hargai...
nk donlod cite hello my teacher plak...

6 comments:

sahromnasrudin said...

wahhh....selamat bersukan ya...badan sihat, otak cergas....selain itu, jgn lupe bt regangan ya, cikgu..

insan pendidik said...

salam,

dh tak sepi lg dah...kekadang sepi tu indah gak hehe

blueCITY® said...

cik ros putih...

mwahhhhhhhhhh
rasa nak peluks2
rasa nak cium2 jerk
egegeggegeg...

heeeeeeeee
comel2 gitu
olololo...

tak mo sunyi2 ya dik
kan ada ramai student2 tuh
layan mereka comel2
pasti terhibur je kan
heeeeeeeeee..

tq, tunaikan permintaan ahkak biru ini
hohoho

mwahhh
xoxo

alfa juliet said...

baguslah dah tak sepi lagik..ceria selalu k

Kunang-Kunang said...

Salam white rose,

Alhamdulillah, don't sepi, be happy ya.

white rose said...

sahromnasrudin~
wahaha...beh sukan kt kmpg nih...
jom aaa tgk kami bersukan...


.............................................

ip~
salam,

sepi itu jugaklah sebahagian dri hidup kita...mane leh ketepikan sepi...cian dia, nti dia lagi2 sepi...

hohoho...

.............................................

kak blueCITY~
salam akak,

haih, mane leh cium2 ni...haram...hahahaha...

eeeiiiii...akak punya pasal laa sy bgi jugak tgk pic sy tau...

sy mmg xde sepi2 dh sejak ade latihan sukan nih...
jom aaa kita bersukan...

..............................................

kak azza~
okeis...

..............................................

kak ani~
Salam kak ani,

alhamdulillah...
hapi2 je...heeeee...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors