"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, May 8, 2010

kursus + majlis kawin...

salam semua...
arini besh walaupun penat giler...
pagi tadi ade kursus profesional sampai tengahari...

pastu kami semua cikgu gi umah kenduri kawin berhampiran sekolah...
dengan pakaian yang sedondon, semua orang perhati...
umapama kumpulan nasyid je...

~miahahaha...

masa kat kursus pun semua guru duk perhatikan kitaorang...
just kitaorang je yang pakai sedondon...

ceramah jemputan iaitu pegawai PPD dan ustaz mohd.kazim memang besh...
ustaz mohd. kazim bagi ceramah ilmiah memang berkesan & penuh gelak tawa...
ilmu2 nya sangat berguna kepada smua guru...

hbis je kursus terus g umah kenduri kawin...
lepas makan kat umah kenduri kawin tuh kitorang berposing habis...
mengalahkan pengantin je...
kat umah pengantin ni siap 2 pelamin tau...
1 pelamin dalam, 1 lagi diluar...
tema putih + merah...

sangat2 cantik...
make up pengantin pun sangat cantik...

~ ha, ni muka melambaikan pinggan sebab dah lapoor ~

~ berposing di pelamin luar ~
cantikkan...aku kawin nti nak mcamni laa...

~ berposing di pelamin dalam ~
ktaorang lebey posing dari pengantin...


~
wHiTe R
osE~
''''''''''''''''''''''''''
bahu sebelah kiri aku sakit...sok hari ibu...nak suprise kat mak...
SELAMAT HARI IBU SEDUNIA...we love u all...

4 comments:

Kapten said...

kalau aku pakai sedondon malu giler :P




Latest: Santai Ahad: Mandarin Oriental

Hot!: Ciri Wanita Idaman Lelaki

qaseh mas said...

wah cuantiknya fesyen baju ni.
macam kumpulan nasyid...macam rose kata.
dulu masa akak bujang,kami kawan serumah memang pakat selalu utk pakai sedondon pada hari tertentu,sampaikan murid2 pun tau dah...

white rose said...

ape nk malunya kapten...
bukan salah disisi undang2...

hahahaha...

white rose said...

ni tukang jahit yg sama buatkan...2 yg nmpk macam kumpulan nasyid je...

besh laaa pakai sedondon...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors