"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, May 7, 2010

ganazzsssss nyerr...

~ ganasszzzz ~

salam semua...
arini aku ganazzss...

arini aku rajin jugak...
masakkan bengkang roti...
1st time buat, bengkang lembik...
agaknya air terlalu banyak...

tapi abah kata, rasa nyummy...sedap...
nak plak tang kerak2 tuh...

~miahahaha...

~
wHiTe R
osE~
''''''''''''''''''''''''''
sok ade kursus profesional...pastu myb g manjung singgah pc fair...
malam ni nak layan tv je...sok2 laa aku singgah umah korang...

5 comments:

Yasminhamid said...

ermmm. sedap tu.. dah lama saya tak makan bengkang roti...

sI tEDI said...

mana gambau bengkang roti??? mana??? mana??

Kapten said...

aku x suka bengkang roti
jd masakan ko x sedap
muahaha



Latest Entri: Ciri Wanita Yang Menawan Lelaki

Cikgu ILi said...

Kesimpulannya hari ni tak jd pegi Manjung.

blueCITY® said...

ros laling,
bila mau masak bengkang untuk akak
lalalla..
aka suka makan yg lembek2
hehehhe

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors