"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, January 27, 2011

RATU GELAK???

Assalamualaikum semua...
hahaha...aku tergelak baca PANTUN- PANTUN korang...
macam2 style...

YESSS!!!...berjaya jugak aku MENGERAH kepala korang createkan 1 pantun tuk aku...
miahahaha...

1 statement tang PANTUN tu yang aku menggelak- gelak BAGAI...

RATU GELAK???

kakakakaka...

SASA, kau menggelarkan AKU RATU GELAK...

weeiii...korang!!!

AKU RATU GELAK ke?
miahahaha...

teruja nyaaah ni...teruja TAU...
(bermimpi terima award sebagai RATU GELAK...)
kakakakakakah...

~ AKU TAK DAPAT PUBLISHKAN PANTUN2 KORANG SEKALI GUSS...PANJANG WEI, KORANG SURE TAKNAK BACA PUNYA... ~

ade angan mau TUKAR nama blog jadi blog RATU GELAK...
apa macam??? ok tak???
takpun USTAZAH RATU GELAK...
kahkahkahkah...

sian ANON- ANON tu...geram tengok aku GELAK...
miahahahaha...


Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ ALHAMDULILLAH...berkat kesabaran akhirnya diSAHkan... ~

20 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nasib baik ratu gelak ...kalau ratu gelek ?


Lagi best ! gelek sambil gelak..
kakakaka...



cuti diluluskan ke?

E.d.Y said...

mmg pun..hahaha

therosputih said...

oit2...apa yang disahkan ni...jawatan kah...

biskut said...

jangan...jangan....jangan....!

jangan tak guna nama tuh...

malah WR buat owank gelak sama tau tak.betul apa Sasa cakap tuh...haha

Nia said...

anon..anon tu peminat ko tu dik..hehe

IMANSHAH said...

mujo ratu gelak,,kalau ratu GELEK?huhu sapa nak jawab nyah??

wahaha

sissyira said...

salam

tak mampu nak gelak ketika hati sedih lesu dan pilu

Kunang-Kunang said...

Salam Dylla,

Jangan gelak banyak2, orang tua2 kata kalau gelak sangat nanti menangis.

Cma Shiema said...

ratu gelak??hehe...okela tu..
bole juga ala2 ustazah gelak..jgn ratu gelek..nnti jadi ustazah gelek???ha.....kontrobesi~~~

miahahahaha...(tu bukan akak yg gelak ker?)

nurkass said...

miahahahahaha..
miahahahahaha..
miahahahaha...
aha..tulah contoh gelak ratu gelak..jwb..jwb..

Amieynna Amin said...

suke ayat yg last..
sian anon anon..
tapi dorang popular dlm komen2 akak..
hehe

Amy Syaquena said...

hahaha memang pun ngeee..:)

niesz said...

hehe..niesz prasan gak akak ni suke gelak, even kadang2 akak wat entry sedey but mesti ade gelak jgk..hahhaa..xpe kak, happy tu awet muda.. :)

updated entry:insaf la! pd mereka yg suke membangga diri..

Sasa Al-Sharif said...

memang sesuai la cik ros. sebab cik ros putih lebih banyak gelak. aku sedikit ja. haha

white rose said...

[A.Z.R.I.N.A.03.07]
hahaha...
kontorbesi laa kalu sy jadi RATU GELEK...
habis mas idayu tak bole cari makan...

bukan cuti, tapi ade la...


[E.D.Y]
aku sokong 125%...
miahahaha...


[THEROSPUTIH]
tau2 je kau kan ain...
alhamdulillah rezeki...

white rose said...

[BISKUT]
taknak laa aku tukar nama, tak jadi...
bakal memalukan aku je 1 hari nanti,
pastu dah tak bole buat entry sedih2...
hahaha...

korang gelak, aku suka laaa...


[NIA]
tu laaa...sy rasa bahagia bila dorang jadikan sy icon...hahaha...


[IMANSHAH]
cikgu imanshah laaa yg tolong jawabkan...cikgu kan pandai jawab...
hahaha...


[SISSYIRA]
salam kembali...
kenapa dik?
akak pun adakalanya sedih, tapi akak hiburkan hati sendiri2 je...

white rose said...

[KERDIPAN ROHANI]
salam kembali ye kak ani...
memang btul pun kak ani...

sy ni nama je tulis "GELAK", walhal sy bukan gelak pun...


[CMA]
ustazah ratu gelek bole laa cma, nanti naik laa traffik blog akak...
hahaha...

yelah...miahahaha tu trademark akak...


[NUR KASS]
miahahaha...
ofkos laaa empunya WR yg memilikinya...jangan curi2...

white rose said...

[AMIEYNA]
sesekali kita kena laa sebut nama2 mereka walapun sekadar ANON je...
hargailah mereka...kesian mereka...mereka jiwa sengsara...


[AMY SYAQUENA]
kalau amy jumpe, kita gelak puas2 yee...

white rose said...

[NIEZS]
perasan jugak kau ek...
sengaja je akak tulis, jangan kita ni terlampau sedih sangat dgn entry2 kita, nanti orang jemu laa dik...


[SASA]
owh, kau kutuk aku ek...
kang aku nangis je, baru padan kau...
miahahaha...

hysman said...

miahahahahaa...

ratu gelak?
miahahahahaha....

ustazah ratu gelak?
mihahahahaha....

mmg seswaiiiii kak..
ade klassss....
tak rela nyahhh...

eiiiii.......hahaha...
tp kak,kwn mmg sokong 150% bila tang tuko nama blog ke ratu gelak...itulah sepatutnya dr azali.. tak gitu dato' WR?
:p

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors