"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, January 29, 2011

Hari Berterima Kasih WHITE ROSE...

Assalamualaikum semua...
selamat petang sabtu...

sabtu ni kebanyakkan blogger bercuti & hapi bersama keluarga tercinta...

pagi tadi aku dapat 1 email...
email tu tarikhnya minggu lepas...tapi aku terlepas pandang...
setelah diteliti dengan detail & aku baca berulang2 kali...
akhirnya aku mengerti...

SEBUAH LEMBARAN YANG TERPENDAM...

dalam hati aku hanya berkata..."TAK MENGAPALAH, AKU TAK SALAHKAN MEREKA, SEBAB MEREKA TIDAK PERNAH MENGENALI AKU, APATAH LAGI NAK BERTEPUK BAHU DENGAN AKU, MENEGUR AKU PUN TIDAK..."

jadinya aku memaafkan mereka...
demi kemaafan yang aku hulurkan, aku buatkan khas ucapan "TERIMA KASIH" kepada mereka- mereka yang berjaya membuatkan aku memandang dunia ini dengan lebih luas...
aku menghargai KAMU...

aku tau, ada silent reader kat sini,
sekodeng blog aku hari- hari...
kemudian berkata- kata dalam hati...
dan bercerita DAN BERCERITA lagi...

TERIMA KASIH...
kerana membenci aku...


TERIMA KASIH...
kerana menyangka aku mengacau HIDUP KAMU SUAMI ISTERI...


TERIMA KASIH...
kerana menyatakan "RUPA BURUK, HATI BUSUK" kepada aku...


TERIMA KASIH...
kerana menyatakan "TIADA ORANG NAK KAT AKU..."


TERIMA KASIH...
kerana panjangkan "KISAH BLOG" aku...


TERIMA KASIH...
kerana menyatakan "BLOG AKU BLOG LUCAH"...


TERIMA KASIH...
kerana menyatakan "USTAZAH LUCAH"...


TERIMA KASIH...
kerana menyatakan diri aku "TAK SEDAR DIRI"...


TERIMA KASIH...
kerana sudi berkawan dengan aku...


TERIMA KASIH...
kerana membaca blog aku...


TERIMA KASIH...
kerana komen blog aku...


TERIMA KASIH...
kerana tidak puas hati dengan aku...


TERIMA KASIH...
kerana menganggap aku CEMBURU dengan mu...


TERIMA KASIH SEMUANYA...
TERIMA KASIH DIATAS SEGALA- GALANYA...
TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA DARI AKU YANG HINA...
TERIMA KASIH KERANA BEGITU BANYAK MENGATA AKU SAMPAI BILA- BILA...


KAU...aku ucapkan TERIMA KASIH BANYAK- BANYAK...






Multi-styled Text Generator at TextSpace.net
~ tak sesuai blog aku dinamakan BLOG RATU GELAK sebab nanti bila aku buat entry sedih- sedih, korang gelak pulak... ~

25 comments:

biskut said...

WR dalam dilema...

kasihan padan kamu WR

tapi kasihan lagi pada mereka yang tidak mengenalimu...

E.d.Y said...

abaikan je mreka yg selalu mengutuk dan menghukum org lain sesuka hati...

Adinda Amy Sensei said...

salam sis WR...

sabarlah dgn dugaan ini..hidup dalam dunia maya macam nilah....tak semua orang yang menyenangi kita...dan tak semuanya orang tak suka pada kita....tetaplah bersyukur dalam apa jua keadaan yang berlaku dalam hidupmu..

salam sayang dari jauh..

white rose said...

[BISKUT]
jangan mudah kasihan dgn diri aku...
aku bukan MISKIN HINA yang nak kau kasihankan...
kasihlah kpd "MEREKA" yang berkata- kata...


[E.D.Y]
kesian mereka, TERABAI...


[ADINDA AMY SENSEI]
salam kembali amy...
bukan kisah MAYA wahai adikku, tapi MEREKA YANG REALITI...

tak mengapa, DUNIA ni bukan MILIK KITA...

salam ku terima dari seberang sana...

IMANSHAH said...

lucah tang mana nyah

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Terima kasih kembali..

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Berserahlah kepada Allah bila diejek orang. Allah tahu apa nak buat. Bukankah ada pepatah menyata "bila kita tunjuk pada orang,4 batang jari lagi tunjuk pada kita.

beautiful_rose said...

putih...
hidup kat dunia mmg macam ni.tak semua org akn suka pada kita tak semua org setuju dengan kita.hati manusia mana pernah puas.ada saja salah silap kita kat mata y memandang.tak pe janji kita lebih tahu siapa diri kita.kalau betul kita di pihak y benar,insyallah ALLAH akn selalu tolong kita...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

lumrah manusia.
watdek aje..








errr..jeles sebab;
blog dia tak pemes kot !

Sasa Al-Sharif said...

aku tak tau mau kata apa. cuma harap semoga semuanya jadi lebih baik

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

alaa...bucuk2 macham...jangan cepat merajuk...nanti cepat tua...

terima kasih atas segalanya,
maaf jua atas segalanya.

therosputih said...

errr...takuleh nak gelak2 ah time nih...betul tu kak...berterima kasih pada semua orang...tanpa mereka, tak mungkin hari ini boleh berlalu, kerana jalan cerita hidup kita adalah yang terbaik allah bg kat kita...

white rose said...

[IMANSHAH]
ntaah laa...
biarkan je la...


[UST ABDUL RAZAK]
waalaikumussalam...
TERIMA KASIH kerana banyak menyedarkan saya...


[KERDIPAN ROHANI]
salam kembali kak ani...
ya, btul cakap kak ani...
tu sebab sy ucapkan terima kasih kpd semua yang sudi berbicara dgn sy...

deAnza-wAnda said...

sabar ye kak...

Anonymous said...

sudah2 la berkata2 dgn penuh kepura2an..kami sudah puas membaca.. dan sudah jadi muak seolah2 memahami dgn keadaan teraniaya itu..

kalau benar, semua sudah berakhir.. STOP... dan bukak lembaran baru... tiada lagi kata2 mengungkit kisah lama.. jangan jadi seperti memey.. tidak mencuri norman hakim, tapi sebenarnya memang sudah mengahncurkan sebuah masjid yg suci..

kalau benar sudah habis dendam yang ada, buktikan kepada kami semua... susah2lah tu ustazah...

ummu said...

assalamualaikum WR,
semoga dirimu tabah hadapi dugaan hidup.

white rose said...

[BEAUTIFUL_ROSE]
yup...betul tu...


[A.Z.R.I.N.A.03.07]
biarlah kak...
lama2 senyap le...


[SASA]
aku telah bersedia dgn keadaan lebih baik, tapi mereka masih memburukkan keadaan...
apa aku nak kata lagi?

white rose said...

[AHMAD HUMAIRI]
waalaikumussalam...

terima kasih sesama kita...


[THEROSPUTIH]
gelak je laa adik oooii...


[DENZA_WANDA]
insya'ALLAH...

white rose said...

[ANONYMOUS]
terima kasih kerana sudi meluahkan rasa hati disini...
saya tak minta apa2...TERIMA KASIH sahaja saya ucapkan...

TERIMA KASIH BANYAK2...


[UMMU]
waalaikumussalam...
insya'Allah kak...

syafiQakarim said...

kenapa ni kak wr.
biasalah manusia.
buat jht mengata.buat baik mengata.
mulut manusia mmg xleh tutup.
bersabar je.
tuhan maha mengetahui

sissyira said...

salam pagi ahad =)

sekurang-kurangnya ada juga orang nak ucap terima kasih =)


p/s :maaf lama tak jejak sini, line problem =(

Faaein Himura said...

hei si anonymous... kepada jadi pengecut ni? kalau berani tunjukkan nama sebenar.. jangan berpura-pura di sebalik nama anon.. sekarang ni siapa yang berpura-pura? anon yang pengecut yang hanya suka menunding jari tanpa menyelidik perkara sebenar dahulu.. kalau betul ada rasa tak puas hati.. face to face aje.. tak perlu nak mengeluarkan tohmahan yang bukan-bukan... anda sememangnya pengecut kerana hanya berani menjadi sang anon yang amat mengjengkelkan..

manusia akan cepat melatah tanpa menyelidik perkara sebenar terlebih dahulu.. hati2 anon.. jangan jadi melatah nanti menyesal tak sudah..

niesz said...

xbaik tuduh tnpa bukti, berdosa tau..x pasal2 wat fitnah mcm tu..xtkut dosa ke..akak sabar yer..kalau ngn org mcm ni wat bodo je..lame2 nnti die diam sendiri..

si para para said...

sabar....

untuk apa lagi kita hidup kalau bukan untuk di uji...

Cma Shiema said...

wr..terima kasih kerana sudi berkawan ngan cma..

cma tetap disisi mu~~~~

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors