"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, March 6, 2011

oh, Wanita September...

Assalamualaikum semua...
malam ni memang nak rehat sepuasnya...

tangan ni agak kegatalan mengodek2 segala mende yg ade...

last2 jumpe yang ini...
agak kelakar & ketawa ketidakpercayaan...

oh, betul ke word aku tuh?
miahahaha...



sape lahir bulan 3 / 6 / 8 / 11, sila beratur...
amik borang & sila persiapkan diri anda dari segi fizikal, mental & ilmu...

tarikh tutup penyertaan akan dimaklumkan...

sekian, terima kasih.


~ selamat malam buat kekasih GELAP ku... ~

20 comments:

KUREKURE COMEL said...

ok...mina bln 8..cmne tu?hehehe..

ibuintan said...

nak kena beratur ke... kan skarang dah pakai online je

hahahaha.. sabo je lah

white rose said...

kakaka...
akak tgk kat FB laa dik no...

white rose said...

[IBUINTAN]
ni kena ikut cara lama...
cara moden xleh pakai, merosakkan undian jer...

miahaha...

adol ihsan said...

yg selain bulan tu boleh buat rayuan tak ??

hahaha ...

Sasa Al-Sharif said...

cewah.. amik borang utk permohonan apa tu?

Faaein Himura said...

wah.... hehehe.... tak sabar nk mkn nasi minyak kak puteh... ehehehe..

p/s; akak kena tag... =P

ghost writer said...

ada peraduan lagi ker WR?

nampaknya aku tidak akan terlibat lagi lar jawabnya..

hihi

selamat malam

sahromnasrudin said...

alamak..saya bulan 7..tak boleh sertai ke heheheheee

nurkass said...

wa lau wehhh..
confirm ramai beratur nih..
ada lebih kasik sini ok..hahaha

si para para said...

oh datang nak ambik borang ni..kat mana eh.hehe

sissyira said...

salam

kita boleh tak nek beratur ni?


kalau smeudah tu, rasanya serasi sokmolah ..hehe

Amy Syaquena said...

den bulan 6 macam mane lak hehe..nak tau gak!

Fiqas said...

errr...saya bulan 8, cam mano nih, nak kena amik no. jugak ke??

Yasminhamid said...

borang dah razor ker?? ramai yg dah beratur tu.. hihihi..

Adinda Amy Sensei said...

tuu diaaa..siap ada kekasih gelap tuu..hehehhehe....kekasih cerah mana?jgn mareee...guraauuu

TiKa LEh said...

borang tak sertakan sekali ke kak??heheh

zati embong said...

kak.sambutan yg menggalakkan 2 kak.haha.ramai yg tnya mana borang tu.

niesz said...

niesz nk beratur gak ley, bulan 3 ade tu..hehehe...insyaALLAH kak, xlame lagi tu..

azzey said...

saya lahir bulan Ogos..*saje nak bg tau..*

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors