"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, March 5, 2011

28hb Februari setiap tahun adalah milik mu...

Assalamualaikum...
setiap 28hb Februari je mesti aku buat...

buat sesuatu untuk ayahanda tercinta...

mujur abah lahir 28hb, kalau 29hb rugi laa...
sambut 4 tahun sekali...

pandai opah aku budget tarikh ye...

tere, memamg tere...
orang dolu2, mmg banyak petua...

ape2 pun doa yg sama aku ucapkan setiap tahun tuk abah...2010

SELAMAT HARI LAHIR ABAH...
WE LOVE U ABAH...

bila laa abah nak dapat menantu lagi sorang ni ye...
kekekeke...

~ kek special buat abah yg ke 65 ~

~ mereka yg selalu menanti depan kek ~

~ abah selalu nampak muda...ape petuanye ek ~

terima kasih abah...
kerna doa & dorangan mu itu, aku berdiri sendiri...

aku mahu terus berjaya menjadi anak yg baik...


~ tak lama lagi giliran adik pulak ~

21 comments:

KUREKURE COMEL said...

selamat hari lahir jugak....


a'ah la..nmpak muda...rindu pulak kat apak di kg....huhuhu

zati embong said...

kak,baru nk ckp muka abah kak nmpak muda,sekali kak da tulis da.hihi

Sasa Al-Sharif said...

semoga abah sihat sejahtera selalu. amin

IMANSHAH said...

sedihnya mengenangkan ayah yang telah tiada

syafiQakarim said...

tadi birthday ayah iqa.
kak,minta lah petua dkt opah.
bole buat rujukan.
hahaha
ohh. over lak ;p

si para para said...

semoga abah terus sehat dan kuat menempuh hari senja..sokongan anak anak amat penting... :)


dan kak.. jadi budak baik ye.jangan nakal nakal.hehe

puteri aminuddin said...

semoga panjang umur and murah rezeki :) amin !

Nur Misnan said...

salam cik putih..
happy besday to ayahanda yg jauh nun
semoga panjang umur
dimurahkan dan diluaskan rezeki
di berkati amalannya
di permudahkan segala urusan
dunia dan akhirat.. amin

ghost writer said...

abah kamu sentiasa nampak muda sebab doa-doa anak dia...

selamat ULTAH untuk abah kamu WR.

sissyira said...

salam

kak, semoga akak abaha akak panjang umur...

nasib bukan 29kan..kalau tidak mesti lupa nak sambut birthday...haha


psstt..nak sikit kek tu..hehe

dib. said...

strawberry tu nmpak sedap bule share satu family hehe!
slamat ulangtahun abah nye, moga sentiasa di bwh rahmat Tuhan ;)

therosputih said...

selamat ulang tahun abah....

nak jugak wish...ekekekeke

ibuintan said...

selamat hari lahir untuk abah WR...

semoga terus sihat dan ceria selalu ...
insyaallah akan sampai masa buat WR pula

Amieynna Amin said...

hAPPY BESDAY PAKCIK..
semoga sentiasa sihat dan bahagia dsamping keluarga..
semoga cepat dpt menantu yg lagi satu tu.. kuikui

Faaein Himura said...

wah... sedapnya kek itu... nak sket... slamat ulang tahun pakcik...

smoga Allah s.w.t sentiasa memberkati ayah kak putih n kak putih sekeluarga.. amin... =]

Fiqas said...

selamat ulangtahun untuk Abah WR,,, semoga dia sentiasa sihat dan awet muda gitu,...:)

Ina said...

selamat hari lahir untuk ayah awak wr..segak lagi dia..hu..hu..kek tu nampak begitu delicious sekali la.

deAnza-wAnda said...

dekat2 la beday kitowang ek kak..

Edy Zaidi said...

happy birthday pakcik..:)

white rose said...

terima kasih semua diatas doa2 kalian...
semoga ALLAH merahmati & melindungi sahabat2 sekalian...

amin...

TiKa LEh said...

selamat hri lahir pkcik...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors