"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, March 8, 2011

TOLONG HENTIKAN SMS CINTA ITU...!!!

Assalamualaikum...
2/3 menjak ni makin menjadi2 dibuatnye...

bikin aku bertambah2 geraaaammmm sesangat2...
nak je aku campak hp tu dalam handbag...
miahahaha...

ade hati nak campak hp, last2 hp murah tu jugak yg kau cari dulu...
hahaha...

yg jadi masalah ni ade je sms CINTA laaa, sms SAYANG laaa, sms RINDU laaa, sms I LOVE U laaaa...
semua ni buatkan aku muaaak...

bertambah2 muaaak bila ade wallpaper bergerak- gerak love nye...
eeeeeiii...geli...

kalau kekasih gelap yang sms takpe jugak ni ntah ape2...

kadang2 aku pikir banyak kali dia ni LELAKI ke PEREMPUAN...

hai atok MAXIS, sila jangan ganggu saya lagi...
saya tak suke AWAK...baik AWAK ngorat orang lain...

tu sila ngorat SASA ke, EDY ke, pokcik SAHROM ke, kak INANAZIR ke, JAT ke, KURE2 ke,
sape2 jer laaaa...

depa tu ade pasangan, leh laaa balas sms...
mcm aku ni, harap kat ABAH aku je yang tel...sms lagi dia tak reti...

dah MAXIS, kang aku ceraikan kau...
miahahaha...

~ pagi tadi dapat kopi, best betul... ~

~ ada orang sedih & pilu bila aku khabarkan yg aku dpt smbung blajar... ~

27 comments:

deAnza-wAnda said...

hahahhaha... ntah2 secret admire x kak?? ntah2 si dia ker yang akak idam2 kan... mesti smalam tido mimpi die kowt tu yang die antar lope2 tuh...wakakakak....

zati embong said...

kak!jat da ceraikan MAXIS pun!haha.asyik peras ugut je.tensen jat.

KUREKURE COMEL said...

hahahaha...meh msg dgn tuuuttt pulak...kihkihkih...




ala kak..jgn dilayan...ayat manis woooo......

ibuintan said...

hahaha... tak kawan ngan maxis, kawan ngan selcom je

Nur Misnan said...

salam cik putih...
ceta pasal kopi jugak...
kebetulan der..

nih dapat sms cinta rindu dari mak sis rupanya
biasalah tuh
kau komplen jer katmak sis
bg tau jgn ganggu..

dib. said...

haha! amik je atok maxis tu bagi pastu gi antar kat abah. .he3

beautiful_rose said...

abaikan jer....aku dapat aku delete je.tak kuase aku nak melayan orang gila.buat perabis kredit jerk....

Yasminhamid said...

hahaha.. terima je lah.. boleh line free..

IMANSHAH said...

wah i ke hantar sms kat u??

Sasa Al-Sharif said...

aku dah pesan kat maxis suruh hantar sms ON CINTA kat cik ros. haha

ghost writer said...

aku pun jadi pelik ngan maxis nih..

aku harap-harap yang hantar tuh pompuan..

kadang macam nak reply balik..

tapi ah,malas lar...haha

Ina said...

wakakaaaaa...nape soh dia kacau saya pulak...eeee...tak nak...silalah kacau WR...dia masih boleh dikacau..kih..kih..kih.

p/s: sian awak ek. sabar..sabar..kalau nak baling hp..baling kat saya..pastu saya simpan...he.hee

Faaein Himura said...

hahaha.. sama arr. kita pun tak suka gak.. tapi setia gak guna MAXIS.. huhuhu..

akak dpt smbung blaja? kat ne? bestnya.. =]

afzan said...

kesian maxis, cinta tak berbalas :)

ahmad humairi said...

kalau kopi...kopi pes je....

nurkass said...

haha..
akak pun dah ceraikan celcom..
tak larat nak bc msg dah..

Surie said...

hahaha!wat suspen jek!

ala, ignore je..sy klau dpt msg2 cmtu, trus delete!

Amni said...

aku memang dah lama curang.. hahahaha... tak nak dah guna maxis... =p skang guna digi je... =P

sahromnasrudin said...

wah!!! secret admire tue huhuhuh..dulu masa bujang slalu arr dpt cenggini, bile dah kawen nazmi settle semua hahahaaa

Amy Syaquena said...

ignore je dear, kalau dapat terus delete x yah pening2 nak baca..buat menyemak otak je

aNiS aNiSa said...

ceraikanlah maxis...kwen ngn celcom..murah tp klu pax u la hehe =)

Cma Shiema said...

he3..dpt msg cintan cintun ye..
ceraikan maxis.....

Adinda Amy Sensei said...

tuu dia...sekali maxis daa...hikhik

Fiqas said...

WR, Celcom pun sama gak... macam2 ada... naik semak inbox..

TiKa LEh said...

hahha..cintaku bertepuk sblh tgn..mxs kata...hahah

niesz said...

maxis mmg, suke betul bg msg mengarut2..rase nak bagi je sebijik..geram sungguh..

hysman said...

celcom pon same kak..
buat memenuhkn inbox jer..
penah sound centre..
depa ckp mmg takleh bntikan..
geram btuiii..
huh

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors