"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, January 1, 2009

13thn xketemu

sabtu baru2 ni adalah hari yg paling best bg aku dlm bln november ni…..aku dpt jumpa smula kwn2 ku yg hampir 13thn xjumpa tau….azmi n azizah….azmi skrg brada di arab saudi…kje nye xtau la ape deme panggil….tp stahu aku dia ni mcm pengurus pelanta minyk laa kt arab saudi nun…..dia bgtau aku dia xdpt blik melesia msa kakak dia kawin laa…tup2 aku g jumpa kakak dia, ckp dia ade blk…..aku wat muke xmalu je jumpa dia….huhu….best btui dpt jumpa dia….azmi ni bdk pandey msa aku sek rendah dlu…..dia exam mesti dpt no 1…baik n pendiam….aku slalu kacau dia sbb dia baik sngt laa….aku xtahan tgk org baik2 ni….hehe….well….azmi…sbagai kwn aku berbangga kerana kau berjaya n trus berjya….1 je ko lom berjaya lg….haha…..cri laa awek cpt2…xpasal2 aku ngorat kang…..hikhik…marah atiqah kang….aku harap sngt ko bertemu jodoh ngn atiqah…sbb korang ni sma padan, sma bijak, sma baik…. azmi n atiqah

ni laa azmi n atiqah…..sepadan kan……..kwn2 sume…mari kta doa kan agar diorg berdua bertemu jodoh…..aminnn…..
ni azizah pulak….dah lama aku xjumpa dia…sjak dia pindah ke setiawan,langsung xtau ape2 cite pun…nceb laa c atiqah jumpa dia kt kl….bagus laa korang jumpa amik number….aku pun trus contact azizah….rupe2 nye dia da nk kawin……huhu…..lps satu2 kwn aku kawin daa….aku g laa tgk dia kawin….beruntung dia…dia temu ngn suaminye masa form 3 kt smk mharajalela…baru kenal 3 minggu je..suaminye pindah tmpt lain pulak…..lps habis spm, c suaminye cri dia blik…..wah…mmg hebat cinta korang ni ek…suaminye ni gradute…bgusnye suami ko ni ek azizah…..dah jodoh korang….aku doakan agar korang berbahagia n dpt anak cpt2 ek……kehkeh….. i miss u azizah…….huhu

me n azizah


No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors