"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, January 1, 2009

lagi pertemuan stlh 13thn ~HENDUN~

setelah lama mencarinye akhirnya aku jumpa gak dengan hendun…aku dpt mencarinya melalui tel…..ALHAMDULILLAH…hari ini 6hb disember 2008 aku dpt gak jumpa hendun dihari perkahwinannya…….HENDUN………i miss u…..
me n hendun

dah lama aku menjejaki kwn2 ku sek ren yg hampir 13thn xjumpa….berkat kesungguhan n niatku… aku temui ramey kwn2 ku….masih ade lg yg lom aku jumpa….MARDIANA n MARWAN….dua2 ni anak polis…aku masih teruskan pencarian……korang2 sume kena tolong aku cari kwn2 sek ren dulu tau…..kalo korang xbg kerjasama susah laa ku nk jumpa…ni gambar hendun kawin…..

(b) azdan, suami hendun, hendun, hamidah
(d) me, atiqah, najwa

to all my friends……i really miss u all……aku harap perhubungan kta trus hingga ke akhirnya…….walla…….

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~