"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, January 1, 2009

timesquare n ikea

Bestnye asyik disponser oleh orgje…hikhik…bru2 ni kakak aku bwk g ikea…..fullamak…best btul….tp besa aa hari sabtu…nk parking pun payah….aduh….dh pening tgk kt dlm ikea ni…pening ngn manusia lee….punya laa ramai…..ape laa yg diorg cari kt ikea ni ye….haha….aku jd xde mood sbb xsmpt nk tgk n tilik satu2…bru je nk pegang lampu bentuk hati, dah ade yg rampas…hampeh je…nk kuar pun susah…punya laa sesak…disamping tu aku smpt gak landing kt sofa2 di ikea tu…..hahaha…xbnyk laa pic aku amik dlm ikea ni…..rsa mcm poyo je duk amik pic….org lain duk tgk mcm2 benda…
korang nmpk x lampu2 kt blkg aku ni???wahh….best tau…..aku suke sngt….aku xdpt nk pilih n beli pun sbb terlampau ramai manusia…xdpt nk rasakan feel tu….hahaha….ape2 pun sebenarnye budget aku xcukup je….gaji blm dpt lg tu beb….hehe….mlm 2 kakak aku ajak g tgk cicakman 2 kt timesquare plak….dia dh janji nk bwk aku tgk lost n found…tp dia dh g dlu….so dia tbus g tgk cicakman 2….best gak grafik cicakman 2 ni…syabas anak malaysia…korang nk tau cite cicakman 2 korang g laa tgk sendri….baru best tgk…. haha…ni laa ngn anak2 buah aku…smpt pose tu dpn goldn screen cinems kt timesquare…huhu….c kecik ni nk jugak…tgk tgn mak dia….isk..isk…isk…
sblm tu aku smpt gak pose kt dpn timesquare ni…ade plak aktiviti depa ni…ade smbutan merai krismas akan dtg ni…mcm2 daa….punya laa ramai kt dpn pintu masuk ni…..ni antara pic aku pose kt pokok krismas…haha…

ni plak pic ngn robot….mcm hampeh…cuak muka aku…ade ke dia pegang bahu aku…..aku dh tepis jgn pegang….dia landing gak kt bahu aku ni…tau le bahu aku gebu……hahaha…..malu eden…..hish….siap ko robot….aku panggil robotcob….haha…. ni plak pic ngn badut ni…mmg age gaya dia jd badut…ni pic kedua…anakbuah aku leh plak sapu mata dia…nah amik pipi dia kena pegang ngn badut ni….haha….best gak sbb ade je progrem kt timesquare ni…aku plak pose mcm nk ape ntah…..

sempat aku pose kt kepala bini santa clause ni…..hahaha



well…..ape2 pun cuti sek ni yg paling best laa….aku disponser habis ngn kakak n abg,ipar ku…..huhuhu……besa laa aku kan adik yg paling comel, cute n sporting habis…..lagi pun aku bongsu perempuan…..so….kakak2 aku dah xde sape nk dimanjakan…maka dgn itu aku lah org nye…..haha…..entahlaa…aku harap agar berterusan je w/pun aku dh kawin nti……hikhikhik…….alhamdulillah…..aminnn…….

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~