"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, January 8, 2009

episod semalam n hari ini.........


beginilah life seorg guru.......waduh.....mcm2 dong....yg pnting ati mau ikhlas, jujur, amanah, hapi.....baru laah keje leh wat kan...kan....k.ili n k.ifa....huhu...... arini ade 2 episod me nk cite

episod semalam

==>> g sek...arini bju wane ornge....settlekan buku teks...ade lg bdk2 yg lom amik buku teks....jumpa gb tuk bincng n ceriakn pss....so....smpt gak me mnyiapkan carta organisasi PSS n SPBT.....

cun kan....kan....kan...

me g sek ptg 2 sbb nk stock kan buku PSS........me lihat atas meja me ade surat.....me terkejut....me mcm kenal je tulisan ni.......ha!!!!.........kak ramlah nk kawin.........kak ramlah ni sekelas ngn me masa kt mktb.....dlm kelas 2 hanya me ngn dia je yg blm kawin......finally kak ramlah yg terpaksa mngalah ngn me.........(ade undian sape kawin dlu antra ktorg msa kt mktb).......so.........yahuuuu......me jugak yg menang.....kak ramlah kena bg me hadiah sprti yg dijanjikan.......well......arap2 me dpt temu jodoh thn ni jugak ka......doa2kan laaah supaya dipertemukan ek.......INSYA'ALLAH.......

ni kad kawin kak ramlah......


episod arini


==>> g sek mcm besa......hari ini adalah HARI BATIK...........so...me pakey batek wane hitam.....sblm blik gb suh limanet kan kad matrix murid- murid n kakitgn sek....me pun dpt.....pg td nye gambar.....gb bru amik......gb terror bab photoshop ni....




alamak......ade mesyuart PENYELARASAN SEPAK TAKRAW plak ptg ni........sek jd tuan umah....pertandingn akan diadakan pd 17hb ni......puuhh.....jenuh melatih team sepak takraw ni....so.....me blk umah dlu sblm g sek blik......me bru je parking kete, kakak me plak smpai.....me tgk dia pun pakey batek wane hitam.........alamak!!!.........same laa..............smpt le snap....


kembar x seiras.....tp same....hikhik


batek ni yong (kakak yg sulong) belikan masa kt indon....kami 4 perempuan bradik sama je.....


so.......smbung sok la ek......me nk baca yaasin......mlm ni mlm jumaat......marilah kta sama2 berdoa agar bumi palestin diselamatkan dr kekejaman rejim israel........amin........



post by LAYAR KEINSAFAN pd mlm JUMAAT ni......me.....chau chin chau.......

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors