"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, January 7, 2009

first day in school......

waduh....waduh....waduh....gembira ada, gementar pun ade....yg gembira nye dpt jumpa smula anak2 muridku...murid yg me rindu adalah murid prasekolah sbb dorang suke sngt cium me....hehehe.....n murid2 yg lain gak.....rindu ngn gelak k.ili n k.ifa...suke dengar gelak dorang....kami shabat 3org kt sek ni.....ape2 je kami share (sckoop yg kecil je share ni)......


ni lah k.ili n k.ifa....




so...mcm2 ragam anak murid ku masa 1st day sek ni.....


c kembar ni pun nk sek jugak.....tp kami prasekolah je....wink!!wink!!



ha...loceng dh bunyi.....jom blk.....taadaa........




post by Inspektor Cenohot........me......chau chin chau......

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors