"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, January 23, 2009

lamanye xde new post kan.....

Assalamualaikum.....alhamdulillah, dgn keredhaan ALLAH, kta masih bernafas dan mampu menjalani kehidupan seharian kita....ok la....mggu ni busy ckit....mggu lps pun busy gak...keje ape yg xbusy kan....xde keje pun jd busybody gak....huhu......


kisah menginsafi dri --->
mggu lps terjdnye kisah yg menginsafkan bg me.....so biarlah ianya antara me n ALLAH sahaja...cume me nk ringkaskan disebalik kejadian ini, me redha, akui, insaf, taubat n mcm2 la....mungkin bg anda ianya kecil.....tp bg me ianya terlalu besar.....ape2 pun me BERSYUKUR kerana ALLAH sentiasa mnyayangi n melindungi me.....ALHAMDULILLAH.....


sekadar gambar hiasan je...
survenior from LONDON --->
kakak me bru je smpai dr london...so dia belikan me n adik brdik hadiah yg sama......t-shirt london n purse DKNY, manakala anakbuah me bg pen HARROLD.....original tau.....me ucapkan thank u so much kt kakak n anakbuah me...because still remember me....ni pic nye...skdar tgk je la kan...kan...


masih ingat lagi GB lama kt ktorg --->
thanks jugak kt GB lama ktorg PN.JAMILAH BT LOT.....beliau slmt smpai ke tanah air pd Disember yg lepas setelah sbln mngerjakan haji.....GB bg ktorg gelang n stoking....jeng..jeng..jeng...ni lah gelang nye....me xleh nk pakai lama sbb gatal....almaklumlaa....xbesa pakey....kulit me lowprofil.....hikhik.....



mggu bermakna bg k.ili n k.ifa --->
yahoo.....tahniah kt k.ili sbb mggu ni dia start prakrtikum....so, smoga berjaya....harap2 k.ili dpt cemerlang sperti yg me hampir2 penah dicalonkan....so, xpela..me xnk ingt lg kisah2 yg mendukacitakan 2.....huhu......kpd k.ifa, mggu ni ketaq sbb kena berucap kt perhimpunan...hikhik....mggu ni dia bertugas....mcm2 ragam laa kakak2 ku di sek ni....



so...next tym me story lg ek.....me nk titon dlu......ok.....mlm ni mlm jumaat tau.....




post by Cikgu Bnyk Ckp.........me..........wonderpet's.......

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors