"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, February 4, 2009

rindunye.......

ASSALAMUALAIKUM....lamanye xde new post....xde cite sngt yg me nk cite....sblm raya cina...me n the gang pakey baju pengakap le...k.ili, k.ifa n me...so, smptla snap w/pun xdpt snap ber3....




then, cuti raya cina yg agak menarik sdikit je la.....projek potong kuku anak2 buah me scara beramai2....me ni pantang tgk kuku panjang, mula la me cri pengetip kuku....so, nseb laa anak buah me ni nk plak dipotong kukunye....ayit, acha, ayash n aisy...rameynye anakbuah me....thn ni me bakal dpt sorang lg anakbuah yg ke- 10......huhu.....bile lg me nk timang anak sndri ni...




selasa bru2 ni me dpt jumpa lg sorang kwn me yg dh 13thn xjumpa.......ijan....jeng...jeng...jeng.......

ijan siap blanje me mkn pizza hut lg 2.....jgn jeles ye azdan n aidil....:-p
keje bnyk...leh laa dkatakan xsmpt nk news post....shingga bertemu dilain masa ek...tata..



penaku,

4 comments:

nur_qaseh dyLLa said...

apsal xleh komen???

Ili takdapat guna google account utk komen. said...

Tak boleh komen lagi..

hizbi76 said...

S : teka mana satu kasut tuan hamba???
jwb : semua yang dipaparkan termasuk dengan yang tidak dipaparkan.

s : makanan????
j : sepert yg dh dijangka kesemua hidangan dan yang tdk dihidangkan adalah haq mutlak pemilik blog...

hhihihihih jgn mare.... sori.....man belon punya.

nur_qaseh dyLLa said...

to k.ili
leh je kak...akak post guna blogger laa..

to hizbi76
amboi..amboi..dlm pic 2je nmpk kecik saiz kasut 2..dh tentu lee yg bereben hambo yg empunya..bab makanan 2 dh jd milik hambo pasai hambo dh makan dlu...hikhik

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors