"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, June 17, 2009

dahulu aku pernah...

siapa ade bela monyet kt umah???dlu aku penah main ngn monyet bapak sdara aku...

umahnye dkt je ngn kwsan umah aku...tiap2 ptg aku akan g menziarahi monyet tuh...namanya michael....



michael ni xleh tgk perempuan cantek, mesti dia kejar punya...aku nye skrit pun nyaris xkoyak disbbkan michael tarik...msa kecik2 aku mmg bdk comei...~lalala~



sbnrnya aku nk cite pasal cinta monyet...



ptg smlm aku tlong kwn aku buat blog...ni kira student aku yg ketiga laa dlm buat blog ni...



dia dh bertunang...tunangnya adalah cinta monyet aku dlu...ala, masa tuh dajah 6...nk hbis sek pun...



aku duk asrama...disbbkan aku punyai keistimewaan, aku dilantik mnjdi ketua pengawas asrama...(suara lantang beb...)



aku suke meronda2 tym study...bile ade je yg bising, aku mula naik angin...(mmg garang gile kau...)



c tunang kwn aku ni (aku gelarkan dia Z laa...)...p/s: bkn suami kak azza ek...~wink...wink..wink..~



Z ni suke main2 dlm dewan...mmg buas dia ni...ntah mcmana laaa aku leh syok kt dia...



cinta...mmg buta...kecik2 pun dh buta...



aku slalu laaa berutus surat ngn dia...tpi yg peliknya dia punya laaa jrg bls... (sowi laaa aku bkn jnis mngumpul benda2 tuh...)



tpi yg bestnye aku slalu pakey baju yg sama colour ngn dia...



aku xpenah dating ngn dia pun...kami just renung-pandang-senyum...tuh je...kira aku ni bdk baik laaa...~wahahaha~



then, bile hbis sek...msing2 bawa haluannya...aku g sek men agama, yg dia g sek men biasa je...



xde yg menarik pun pasal cinta monyet aku nih...bile org tny aku penah ke ade cinta monyet??.....ya, dahulu aku pernah...



sume tuh hnyalah cinta monyet...yg pastinya perasaan aku kt dia dh xde...



dh namanye cinta monyet...



~cinta monyet~


so, pd kwn ku Zura n Z.....moga korang berkahwin n berbahagia hingga ke akhirnya...

7 comments:

Cikgu ILi said...

Monyet tu suke org comei ke org seksi?hihi...
Zura tak pernah ke tanya kat tunang dia psl cinta monyet dila& tunang dia masa kecik2?

white rose said...

haha...monyet tuh memilih jugak...agaknye sy ni mmg dh comei sngt....huwawawawaaaa...zura xpenah tny pun...dia tau pe'el Z tuh cane...bio lee...

Kapten Luffy said...

oh

cinta monyet tu mcm monyet bercinta ler yer

haha

white rose said...

kapten penah ke cinta monyet???ke bercinta btui2 ngn monyet???haaa..rasanye ngn kambing kot....~huwaawawawa...~

myQza said...

sy lebih suka bercinta dgn kucen dr monyet.. sbb kucing boleh peluk2.. monyet tak.. eh eh.. relevankah jawapanku ini.. ekekek

white rose said...

eee....pe akak melaloi ni.....ha,lantak...xtau...~lalala~

azhariahzuber said...

apa penyakit ko sebenarnya..ngalah org peknen ambik darah..hehehe

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~