"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, June 2, 2009

terminator salvation

wah...mmg lgkah kanan aku dtg umah kakak aku nih...mlm td abg ipar ajak g tgk terminator salvation...

kali ketiga laa aku masuk panggung wyg...kali ni panggung wayang di PAVILLION kt kl...tmpt owg2 kaya bershopping...huhu...

bile org dh ajak ni, xkn nk menolak...bahaya sungguh menolak twaran...nti lain kali langsung tak diajak lgi, bru padan muka sendri...

so...aku nk cite ckit laaa movie yg ayahanda aku ckp pling best dlm bnyk2 siri TERMINATOR...

aku mmg peminat movie TERMINATOR ni...dr 1st smpai laa yg terbaru ni...

so...aku xnk cite bnyk2 sngt pasal movie nih...tpi bgi aku mmg best sngt2 TERMINATOR SALVATION ni...

aku ingt muka arnold tuh xde laa lgi, tpi rupe2 nye muka dia still jdi icon mesin SKYNET yg pling ganas & cuba membunuh JOHN CONNER n KYLE REESE (ayah john conner)...

kali ni watak yg mnjga JOHN CONNER berjiwa manusia xbkn mesin...

so...........singghlah sebentar ke pawagan yg berhampiran...

"xselesa duk dlm pawagan sbb kerusinye licin...sakit2 blkg aku nih smpai laaa ni still trasa lgi..."

duk umah kakak jdi BIBIK kejap...kemas umah, bsuh kain n memasak....(wanita ni ktmane pun dia g, mmg ni laaa tugas dia kan...kan...kan...kak aza n k.ili)

No comments:

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~