"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, July 29, 2009

adakah aku???

pening...
sakit kepala...
selsema...
sakit tekak...
dh mula batuk- batuk...
mata dh kuyup...
badan dh lemah- lemah...
kaki dh lenguh- lenguh...
fikiran dh melayang- layang...
xsedap makan...
xselesa nk duduk...
sakit pinggang...
"YA ALLAH, ujian yg KAU berikan aku trima dgn REDHA...mudah2an apa yg kurniakan kpd aku menjdikan aku hamba MU yg TAAT & REDHA dgn MU YA ALLAH..."
H1N1???

9 comments:

<< s| tED| >> said...

pergi jumpa doktor dylla. check apa yg patut..

eh! jangan lupa emelkan nama dan alamat .

Mrs. Zuki said...

Dyla..pi jumpe dr..merbahaya bukan sahaja kepada diri anda ttp kpd org2 tersayang..

GPI SKSV said...

jumpa cepat doktor di bota kanan... huhuhu.. ckp kata: saya yg suruh mai...

- jinggo - said...

napa yong dyla...
terlebih makan droyan ke..

teman nak balik sg jawi minggu depan....

ustazah dyLLa said...

kak tedi, kak ili~
ok tq semua...care about me...aduhai, sok sy g jumpa doktor ek...td lps solat trus pengsan jap...tpi nseb berhmpiran katil...trus landing arr...

ustazah dyLLa said...

ust sharif~
insya'ALLAH...ana g ye...tq

ustazah dyLLa said...

brother jinggo~
aduih...xchat ni...batuk2 dh...yeke?nk mkn durian ke blik ni???mai laa kg.gajah...hehehe

<< s| tED| >> said...

take a good rest dylla. aku ni ulser .. sampai dah x boleh bercakap.. sebbaik Allah tak tarik nikmat menaip :)

ustazah dyLLa said...

kak tedi~
insya'ALLAH...sy penah kena ulser...sbln xbersuara...ngajar pun guna bahasa isyarat...nseb baik masa 2 xde tenet lgi...hehe...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors