"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, July 13, 2009

tag from kAk TeDi

ni yg eden lomah bebeno...ade tag plak...tp xpe....dek krana KaSiH sYg n JiWaNg aku terhdp korg, aku layaaannnnn je...TRIMAS kpd kAk tEdi yg bgitu PriHatIN kpd Aku...

1. Bekas kekasih saya adalah :
shah rukh khan....~wahahaha...jumpe pun xpenah...ntah dia kenal aku ke x...


2. Saya sedang mendengar :
anakbuah aku menangis..." ummi....ummi....nk titon ngn ummi... " (pggil manja anakbuah aku)


3. Mungkin saya patut :
penampo je pipi dak buchuk ni...~aku nk berblog pun payah...dia ngaco aku~

4. Saya suka :
keTeWa, bUat Lawak, BuAT Org MajUK paStu waT bodo je...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
3 SeraNgkAi ~kalo bershbt ade 3 org...tpi xkesah ngn sape2 pun aku kwn je~


6. Saya tak faham :
org Yg SyioK sendri...~agakNya terLebih mkn AjiNamoTo kot...wahaha~

7. Saya kehilangan :
LeMak aku...dIa PeRGi tANpa kereLaaN aku......uuuwwwwwaaaaaaa~ ....pehal aku emo ni...~

8. Ramai yang kata :
Eh! Kau awk ni comei laa....manis je Muka Awk.....eh...ustazah cun laaaa....coMei jeE...~sila MunTah Skrg!!! ~


9. Makna nama saya :
CahAYa KeBaIkAn & KeLeBiHAn......~cHaya Org2 BerIMAN...wahaha~pasan je aku ni~

10. Cinta itu adalah :
UmPaMa TiDoo...~tido tu 1 NikmAt...sbb aku Kuat Tido~


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Kak TeDI ngah Korek Idung.....~wahahaha...aku guna nama dia sbb dia yg MenG"ETag" aku~


12. Saya akan cuba :
MeNAmbaHkAn KeComELan akU yg Dh mmg ComEI sediaKala ni

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :

tiada Tuhan Melainkan ALLAH...

14. Telefon bimbit saya :
eh, aku pakey hp ke...~alo, murahje...ustzah mane leh pkey hp mahe2...NokiA 3100... ~

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Tgk Jam...pAStu tGk adE al-QUran ke x...kaLo xde....Dunia SuDAh hmPir KiAMat daaa...

16. Saya paling meluat bila :
TalAM 9 mUka...siAp ade Background....~wahahaha~

17. Pesta/Parti adalah :
Astaghfirullah Al-'Azim...muhasabah diri jap ek...


18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
eh,Aku penAh jumPe ke haiwan Comei...sTahu aku laa manuSIa ComeI...~wahaha~...

tiap CiptAan ALLAH sume nye ComEI2...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

bru LahIr smpai LAAA ni...sbb aku dak ComEI...sume Org Cyg AKU...~wahahaha...muntah2... ~

20. Hari ini :
Aku G meSYurat kt PPD...

21. Malam ini saya akan :
Hapdet bLog scpt MungkIn...~tp diganggu dAk Lysa bUcHuk...~

22. Esok saya akan :
g kLinik & reNew Roadtax...~sEMput aku bln ni~

23. Saya betul-betul inginkan :
Sbuah PerkAhwiNan yG sUci, MurNi, diReStUI...~gatAi nk Kwin sngt Aku ni... ~


24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Ade JerAwAT baru.....JerAwat deNgki ngan aku nie...

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
SakAn ~ TeSco ~ EcoNsAVe ~ NaGoYA ~ Sen TrADing (alat2 tuliH)

26. Makanan barat atau Jepun :
pe MakSUd BARAT / JEPUN nie...aku Xpenah dgr pun...TakAT cHiCkEn Chop je

27. Bilik yang terang atau gelap :
Mane2 je...asaLkan Aku tIDO...~wahahaha....Gelap Beh skit...Projek Line CleaQ.....hahahaha~

28. Makanan Segera adalah :
Sesuatu yang perlu di SegERakan...lmbt2 Nti dh xJdi SegERA pLak.....

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
ChA, nk titon ngn Ummi ke...

30. Siapa yang anda mahu TAG?

xde Sape2......aku UStazAh...xleh mEng"Etag" org...menyemPak adele...

5 comments:

Nakamura Kazuki said...

ustazah...tak kuasa ye tag 30 soalan..tapi ustazah lagi berkuasa kalau tag more than 30 soalan..betui tak...hahahaha

<< s| tED| >> said...

penin aku baca soklan dak nakamura ni.. oik.. balik blog kamu hencek nakamura.. jawab tag aku!

eh eh.. lari topik.. wah! dylla.. menjawab tags ecara ganas!! ha ha ha

alfa juliet said...

rajin ko jawab tag..hihi

Mrs. Zuki said...

Ye la Dila...rajinnye jwb tag.
Kak Ili dah riso bile membaca takut kene tag.
Tapi takat riso je la..kalau kene tag bukannya rajin nak menjawab.
Apesal tibe2 rasa nak muntah purple nih..

ustazah dyLLa said...

nakamura~
xkesah...ade msa jwb...xde msa xyah jwb...~hahaha

kak tedi~
ade mcm2 reaksi tuh msa mnjwb...xsusah mane soklannye pun...

kak aza~
dh ade org bg tag, jwb je...anggap je bdk2 bg soklan...~hahahah

k.ili~
aik, muntah purple???cepat...sediakan baldi...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors