"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, August 26, 2009

dlm sekelip mata

wahaha...aku sdh ade di sg.buloh...mlm td aku beli tiket ke KL kul 12 tghari hri ini...jdinye aku tlh slmt smpai kemari...almaklum laaa cuti sekolah...aku pun g bersiar2 laaa disini... ~wahaha...

xdelaa...aku sdg menjalankan 1 bisnes smpingan... yakni join geng KONGSI KELAP... ~wahaha...

aku tlong kakak aku wat bisnes ni...bisnes kad kawin... ade sape2 nk kawin??? chek nakamura??? leh laaa wat tempahan ngn aku...

ok...aku ade keje ckit...nti2 laaa aku hapdet blog ni...

slmt berbuka semua...

8 comments:

<< s| tED| >> said...

aku nak tawen! tapi pengantin lelaki boleh tempah sekali? pakej dengan kad!! la la la ...

Nakamura Kazuki said...

tedi..tu pakej super duper price tu...hahaha..ustazah kalu boleh sekrang jugala nak tempah..tapi...ceh..ceh..ceh..jodoh ambe blum timbul lagi..InsyaAllah ..hehehe..bleh dapt discount 100% ke..hehehe

ustazah dyLLa said...

kak tedi~
ade pakey skali 2...nak ke???~hahahaha

ustazah dyLLa said...

nakamura~
wah...xleh laaa 100% beb...mane ustazah nk untung...~hahaha...nk ade pakey mcm kak tedi ke???

pu3 balqis said...

kawen..?
hee..

ustazah dyLLa said...

pu3~
ngeee...

eyena said...

bagus bisness ni.. nanti nak tempah kat kak dylla laa.. ngee ehem2..

ustazah dyLLa said...

eyana~
leh je...kta jumpa di KL...sng uruskan... :)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors