"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, August 13, 2009

gusi bengkak & ucpan trima kasih kpd semua

dh lewat...aku xleh tido...gusi ku bengkak sebengkaknye dek krana gigi bongsu ku tumbuh...arini aku mngamuk je ngn bdk2...sape yg penah rasa sakit gigi, sure nk marah je...lbih baik demam dr sakit gigi...bile sakit gigi, sume keje jdi xkena...jdinye aku terpaksa diam n pegang pipi ni supaya pipi merasai kasih syg n belaian dr aku...jdinye kasihanilah aku...

dugaan...
demi dugaan...
aku trima dugaan ini...

semalam, sesmpainye aku di sek, singgah sebntar ke meja aku...ternmpk 1 pucuk surat wane putih...aku amat2 mengenalinye...yippi...hadiah dr kak tedi dh smpai...aku xdela xcited nk bukak, cume xcited nk snap...wahaha

~ keychen dr kak tedi ~
tq kak tedi sudi bg me keychen ni...nice...siap ade tulis nama dyLLa...thanks a lot...mmmuuuaaahhhh....



~ award from dak eyana ~
kpd dik eyana, w/pun mu dh tukar templete baru, akak amik jua award yg mu bg aritu...sowi, krana terlmbt nk post dlm n3 akak ni...ape2 pun hitam itu menawan...ahaks...

kpd anda semua yg bru mengenali ku di alam maya ni, aku ucpkan terima kasih bnyk2 krana sudi jdi follower n sudi singgah sbentar ke teratak AKAL & HATI ni...smoga kalian sume dilindungi Allah selalu...insya'Allah...
k, laa...aku cube tuk pejamkan mata ni...kesakitan hari ni adalah tuk kesenangan aku dimsa dpn...mudah2an...insya'Allah...jika korg nk berkongsi ilmu2 agama dgn aku silalah layari laman ini PANITIA PENDIDIKAN ISLAM...disana korang akan jumpa seorg ustzah yg sebenar...yg disni ustzah di alam maya je...ahaks...



12 comments:

- jinggo - said...

semuga Allah permudahkan dalam segala urusan.............
amin.

<< s| tED| >> said...

terima kasih juga dylla..
semoga cepat sembuh.. jangan marah2.. ekekekeke..

alfa juliet said...

sabar ye dik non...gigi sakit memang tak tahan..nak tido pun tak bleh..ko leh tido tak semalam??

Fakir Andalusia said...

tu la ko. dah tau gigi sakit, makan la ceklat bebanyak. sure baiknya la. xpun ko gigit ais batu. sure ilang sakit tu. hehehe....

award untuk aku takde ker? ko mmg. kat aku tak nak bg award. hahaha...

Mrs. Zuki said...

Balik ni...pi buat muka sedih kat mak..cakap tak larat nak kunyah...tapi perut dah lapar...syoknya kalau ada bubur..mesti mak buat sebab aritu masa xcden dylla buatkan mak bubur.

ustazah dyLLa said...

jinggo~
mudah2an..insya'Allah...aminn

ustazah dyLLa said...

kak tedi~
urm...terpaksa tahan jugak..adoi...

ustazah dyLLa said...

kak aza~
dkt2 kul 2 bru leh tido...2pun kdg2 gusi berdenyut2...aduh...

ustazah dyLLa said...

azdan~
nti aku buatkan ek...aku design cun2 nye tau...

ustazah dyLLa said...

kak ili~
td mak tny dh nk bubur ke...pastu sy xnk susahkan mak..masa sy pose aritu dia buatkan..sy msk sndiri je laa...bkn ssh pun...

Monkey D Luffy said...

malas gosok gigi ni

ustazah dyLLa said...

kapten~
xde sape nk cium pun... :P

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors