"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, September 15, 2009

anakbuah ke - 10

sahur td adik ipar dh turun darah...almaklum laaa pegnen...

ngelabah jugak adik aku sorg ni...kelam kabut dibuatnya...atas nasihat mak, adik bwk wife dia g hospital t.intan...

doc kata dh bukak 2cm...jdiknya adik aku risau sape laa nk tggu wife dia kt dlam wad 2...so, dia mintak tlong kt aku laa...

jangkaan ptg td bersalin, tp xde pun tanda2nya...anak sulong mmg mcm ni...

ptg td aku dh prepair tuk temankan adik ipo aku kt hospital...tp xjd sbb misi kta blm bersalin, xyah tggu...dh bersalin bru tggu...jdiknya aku blik smula kerumah...

bru kejap td adik aku msj bgtau wife dia dh masuk wad nk bersalin da...

insya'Allah, mudah2an adik ipar aku slmt bersalin...nmpk gayanya sok aku xsmpt laaa nk on9 & nk komen2 blog korg...harini pun xsmpt...sowi ye korng...insya'Allah, lusa aku komen ek...jgn marah tau...bln2 pose ni kena bnyk bersabar...

k, la...slmt berpuasa...kejap je rasa nk hbis puasa...alahai...alangkah singkatnya masa skrg ni...

11 comments:

Nakamura Kazuki said...

ustazah tahniah ye dapat anak buah baru...muda ye adik awak kawin....hahaha..makin meriahla raya kali ni

sI tEDI said...

dylla.. dah bersalin belum?
tahniah in advanced!!

alfa juliet said...

mkn bertmbh anak sedara makin bertmbh duit raya...huhu

ustazah dyLLa said...

nakamura~
mmg muda...umo 22 dh kawin, 23 dh dpt anak...huhu

ustazah dyLLa said...

kak tedi~
dh pun...alhamdulillah, anak perempuan...

ustazah dyLLa said...

kak aza~
huhu...bertmbh budget eden...

Monkey D Luffy said...

rezeki raya

alhamdulillah

mizaranun said...

Tahniah dpt anak sedara baru...^^,

areQue said...

tahniah ustazah..

heehhehehhe,,,jgn lupe letak nama rq kat anak sedara...keh keh keh..:P

nnt bc entry rq..de dedikasi utk ustazah..huhu

slmt ari raya:)

sI tEDI said...

Alhamdulillah

ustazah dyLLa said...

kapten~
alhamdulillah,rezqi...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors