"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, January 16, 2010

aaawww...

Salam...

masih lom sempat nk dtg ke blog korang...

kul 12 tghari smpai sg.buloh, trus g PJ mghadiri majlis perkahwinan...

bemlm di PJ, insya'Allah besok bertolak balik ke kmpg...

so, selamat segala2nya buat korg...

tataplah wajah kesayangan korng nih...



~white rose~

'''''''''''''''''''''''''''''''

gmbr ni cilok kt fb kawan aku...hahaha

6 comments:

sI tEDI said...

gambau apa tu ya Ustazah!

Nakamura Kazuki said...

hengat gambo ustazah..terkezutttttttt tahap gorila la...hahaha..Pj area mana ustazah PJ damansara ke?

mizaranun said...

ayoyoyooyooo....uuwekk! uwekkkkss!
ahakkks.. :p

Hill_Mie said...

mcm besa ku lihat aja gmbar iini.. tp di mn ya... huahuahua... grrrr...

white rose said...

kaktedi~
gambau lembu...

white rose said...

senpai~
awat??? nk tgk sngt kaa gmbaq kita???
PJ kt taman dato' harun...dkt ngn senpai kaa??

mizaranun~
aik, suke smcm je ngn gambar ni... ~hohoho

padli~
"masihkah kau ingt, sewaktu kecil dlu, engkau berlari2 ditepi pasir..."
~wahaha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors