"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, January 14, 2010

mcm laaa dia hesem sngt... :p

salam...

lbih psiko arini...

"sape simpan ekor rmbut, nti syaitan bergayut2..."

"kenapa syaitan gayut???"

"sbb syaitan suke kt org yg simpan ekor rambut..."

bdk yg menyimpan ekor rambut itu berada dlm keadaan serba salah dek kerana kedegilan ayahnya yg xmahu memotong ekor rambut anaknya...

"org perempuan xbole rambut pnjg laa..."

"org perempuan xpe, sbb pakai tudung..."

"eh, lelaki pakai songkok laaa..."

"tpi lelaki pakai songkok separuh je, nmpk rambut jugak..."

"ha'ah, ye...btul laaa...org lelaki xbole rambut pnjg, nti syaitan gayut..."

"eeeiii, omar nti potong ekor tuh, kita xnk syaitan gayut kt rambut kita..."

~bdk si baju merah ini perasan yg dialah mat hensem
dlm kelas sbb dia ckp rambut dia HENSEM~
~wahahaha~

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
aku??? ~sengih...berjaya psiko kan bdk itu...~hahaha

2 comments:

blueCITY said...

salam cikgu ros putih,

heeeeeee
ekor rambut tuh yg camana erk?
yg panjang kat belakang rambut budak2 laki tu ke?
tu la pasal, anak buah saya yg laki dulu2 pernah ada,
budak tuh kecik lagi,
dah mak bapak dia yg potong mcm tuh?
mak bapak yg suka2 mcm tuh
anak2 pun ikut la suka2
bangga2, heeeeee
sian anak2, salah ajaran dari mak ayah sendiri kan

white rose said...

salam kembali kak biru...

eko kt ujung rmbut laa...dh laaa pnjg, pastu xnk potong...adeke patut...isk...isk...

*menanti sabo je nih, kalo xsabo dh sy gunting gune gunting rumput...hahaha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors