"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, January 3, 2010

fesen alaf baru...

salam...welcome back yaa white rose...cheh, ckp kt diri sndiri daa...

ok...alhamdulillah, slmt smpai ke umah jam 12.30 mlm td...kepenatan masih dirasai...esok dh bermula alam persekolah 2010...macam2 versi muncul pd esok hari...

masih rindu ngn keriuhan anak2 murid...bakal menerima anak murid yg bru...sek bertambah2 ceria dgn kehadiran guru baru posting...ok...insya'Allah, sok kalo smpt aku g terjah blog korang...dh rindu xbca khabar korng kan...ape laaa agak2nya azam korng nih...

~ pesen rambut alaf baru bersama designer ~


12 comments:

sI tEDI said...

ha ha ha ha..a duhai!!

gambarmu itu pengubat laraku!!


ekekekekke.. :)

selamat memulakan semula tugas esok!!

white rose said...

kak tedi~
hahaha...idea kakak sy tuh...masa tuh duk pgg rambut patung, tup2 tercabut rambut dia...trus kakak sy pakaikan kt sy...hahaha

alfa juliet said...

lawa gak

white rose said...

kak aza~
LAWAK adele...haha

eefa said...

hahaha...sesuai beno dah to. comel je. hehehe

Fakir Andalusia said...

Aku teringin ssangat nak guna perkataan ni.

'BIHA'...

hahaha.. huduh benor rupanya. udah le yong. tak gemor aku nengok nye..

white rose said...

kak eefa~
hahaha...mmg comei btul nih...

white rose said...

azdan~
hahaha...aku jugak nk ckp perkataan ni kt ko...

"SENGAL"...

hahaha...

Mrs. Zuki said...

Eiii Ustazah..pakai wig hukumnya haram wehhh...
Walaupun penat tapi blog n facebook tetap jalan..hebat.hebat..

white rose said...

mmg haram makcik wei...hahaha...skadar menjdikan aksi je...hahaha...blog xmemerlukan kaki nk taip...hahahaha

mizaranun said...

Err betui ke apo yg ku lihat itu...ekekeke

~gunalah Permata hijrah!!

**sory tumpang promote kt sini.. :D

white rose said...

en.mizaranun~
hahaha...jgn mudah terpedaya ngn gmbar tuh...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors