"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Sunday, February 14, 2010

calon suami...

salam...
esok raya cina...
esok jugak valentine's day...
owh...tidaaakkk!!!

"wahai anak2 muda, jangan laa mudah terpengaruh dgn valentine's day nih...kita adalah umat Islam, lebih baik kita bermunajat kpdNYA...hanya DIA yg bersama kita setiap masa..."

mungkin korang nk tau sape calon suami aku kan???

adakah dia macam ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tak pun macam ni...
.
.
.
.
.

atau pun macam ni...
.
.
.
.
.

owh...macam ni kot...
.
.
.
.
.
haish...entah2 yang ni...
.
.
.
.
.


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
siapapun DIA, bagaimanapun DIA, aku terima seadanya...
if kalo dapat yang macam KIM HYUNG JUNG ni pun bagus sesangat lee...amin...
hahahaha...

7 comments:

alfa juliet said...

haih jadi mcm ili jugak ke

Kunang-Kunang said...

Salam White rose,

Selamat bercuti.

Orang2 yang dicalonkan tu jambu sangatlah nampaknya.

white rose said...

kak azza~
suke ngn cite BOF...kami serasyi...

............................................................

kak ani~
salam kembali,

selamat bercuti jugak...

bkn suke ngn dia ni, tpi suke k kulit muka dia, licin je mcm perampuan...hahaha

mizaranun said...

jambu2nye...hihi
tengok sekali mcm pompuan..aauuuwww! :P

white rose said...

mizaranun~
hahahaha...berkenan ke???

insan pendidik said...

salam,

wah test camtu lak ...IP rase cam nk gunting je rambut mamat tu hehe

white rose said...

salam IP...

hahahaha...
actualluy, his not my taste ok...
euuwwww...hahaha

kulit muka dia yg licin tuh je yg disukai...

hahahaha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors