"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, March 5, 2010

berbatik dihari Jumaat...

salam semua...
arini telah berlangsungnya Majlis Sambutan Maulidur Rasul peringkat sekolah...
tahun ni juga aku sebagai ketua program melaksanakan dengan begitu ringkas tapi padat...
macamana 2 ek...hehe...xpe2, korang jgn ruhsing...
sebelum rehat jalankan acara mewarna tahap 1 & pertandingan azan...
hari sebelum2 tuh dah macam2 aktiviti aku buat...
yang syoknye ni aku sorng je guru agama disekolah aku...
so, bila nak wat ape2 je program dibawah pend.islam, aku xperlu nk bermesyuarat atau berbincang...aku trus siapkan paperwork & bagi kat gb n gb semak trus sain...
so, aku trus jalankan aktiviti...
bila sorang2 keje mmg bertambah skit tapi seronok...
cikgu2 pulak memberi kerjasama yg amat2 memberangsangkan...
mereka banyak support program2 bawah seliaan aku...
thanks cikgu2 ribena...
yeeehaaaaa...
ok, sesi pagi2 ialah bergambar secara berjemaah...
baju batik yg GB bagi kat semua staff di sekolah dah siap...
maka hari ni berjanji memakai bersama- sama...
malangnya yg menimpa GB, baju dia xsiap...
kesian GB, sampai merajuk xnak pegi sekolah, katanya laa...
tapi dia gagah jua ke sekolah...kang keluar METRO HARIAN..."Guru Besar tidak datang ke sekolah alasan baju batik tidak siap" ...silap hari bulan muka surat depan plak tuh...
hahaha...kesian GB aku...xpatut betul...dah dekat sebulan lebih dia hantar, tapi xsiap2 gak...
ape pun pagi tadi sesi bergambar tetap berjalan...
thanks GB sebab xpernah jemu melayan kerenah kitorng semua...

~ sesi membalut hadiah sehingga jam 1.30 pagi sampai lebam mataku ~

~ k.imah mewakili GB menyampaikan hadiah kepada pemenang ~

~ bersama orang yg banyak membantu & mengajar aku dalam segala ilmu serta selok belok alam pendidikan...dia juga juru edit aku ~

~ kaksu (kiri sekali) adalah ahli kelab baru kami ~

~ aku & k.ili xkan biarkan peluang terlepas begitu saje ~

ayat GB, "kesian lee kat kamera tu"...
hahahaha


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
esok membawa kanak2 ribena ke pertandingan olahraga kelompak sekolah2 dalam PKG aku...harap2 tahun ni sangkut laa 1/2 acara tuk menang...dah laa tempat pertandingan di kawasan orang asli...anak2 orang asli ni kuat larik...dorang makan tupai...hahaha...

5 comments:

Mrs. Zuki said...

Juru edit ke juruaudit ?
*Musykil*
Nasib baik la GB punye baju tak siap..baru la nampak dia Guru Besar..lain drpd yang lain.

Kunang-Kunang said...

Salam White Ros,

Wah sedondon semuanya. Best yer ramai pakai baju serupa.

insan pendidik said...

salam,

nih sesi posing baju baru ke hehe jgn mare

white rose said...

kak ili~

juru edit laa...yg selalu mengedit keje2 saya...ha'ah, barulah nampak GB nya...

.................................................................................

kak ani,
salam kak...

memang sedondon pun...kami wat sama bajunya...

.................................................................................

salam IP,

ha'ah, ni sesi posing pakai baju baru sebenarnya...hahaha

blueCITY® said...

salam ros putih,

heeeeeeee
tiut jer ya
ekekek..

opis akak juga wat hari jumaat sama gak
akak pakai baju jubah yg adik laki beli kat mekah time dia wat umrah tahun lepas,
heeeeeeeeeeeeee
suka suka

seronok dgr ceramah n jumpa semua member2 opis

take care cayang

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors