"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, March 23, 2010

malas...

salam semua...

aku tengah MALAS...

malas update blog...

ade cerita tapi tiada daya untuk bercerita...

apa kata korang tolong ceritakan kepada aku...

aku bagi seposen...bole???

tak pun 20 sen laa...ala, jangan laa berkira dengan aku...

bole laa ek...

ok, aku tunggu...

tapi sebelum tu aku nak...

tepuk tangan...(clap, clap, clap...)

korang layan je laaa anak- anak aku di bawah ni...

anak- anak aku ni cukup perhatian...

layan dorang dengan baik- baik ye...

aku nak tido jap...

kalo anak- anak aku lapar, ko bagi susu ye...

bye...



aksi
CERIA

aksi
GERAM

aksi
MANJA

aksi
TENGAH MENGORAT

aksi
SAYA SEDANG MEMERHATIKAN ANDA



~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
oh, HUJAN...kerinduan ku terhadap mu semakin berdebar2...
oh, BULAN...bilakah kita dapat bersama melayari bahtera...
oh, BINTANG...bawalah daku bersinar...
oh, MALAM...lenakanlah tidur ku ini...

8 comments:

CITY® said...

salam,
akak pun dah malas ni
jom kita p tido
hee..
comel je kan baby2
good nite
hv a good night sleep
mimpi bulan bintang jom
lalalala...

x0x0
=p

sahromnasrudin said...

okla..nnti sy cerita..tapi pengerasnya 55 sen tau..huhuhuh..cerita ape erk?

Cikgu ILi said...

Kalau pregnant sedap la tgk anak-anak kat bawah tu..bleh terkenan anak jd comel..

white rose said...

kak biru~

salam akak...
la ni sy dah bgun tido pun...

hahahaha...

anak2 sy tuh memang comel2 pun,
mcm ummi dia...
muahahahaha...

gud evening ye kak...

...................................................................................

sahromnasrudin~

guna ILMU ape nu dok mintak 55sen???
muahahahaha...

akan ku tunggu cerita mu itu...

...................................................................................

kak ili~

tuh aaa...mmg TERKENAN sungguh nih...

azhariahzuber said...

jgn malas2...kalau takde cerita tak sedaplah baca blog

white rose said...

hahahaha...

cikgu azza sudah marah...

insan pendidik said...

salam,

comey baby2 tu cam wajah umminye gak hehe .. mane bole malas nk cite nih.. ip pon blog xde camtu ip cite kat sini je lah bole ke haha

white rose said...

salam IP,

muahahaha...
leh2 je, kita share blog...nak x???
hahahaha...
tapi bukan di WHITE ROSE,
but KELUH KESAH...
nama blog tuh KELUH KESAH???
ok kan...

ummi dia ni memang comei2 je...

~0~0~0~0~0~0~

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...


~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~