"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, March 19, 2010

penhouse at the regency beach resort, PD..

salam semua...
sehat2 ke???
aku dah batuk2 ni...
sebenarnya aku xtahan dengan econ...
tambahan pula dengan cuaca yang xmenentu nih...
kat sini dah ujan pun...
aku sampai umah kakak dah kul 3.40 ptg...
terlampau penat trus tertido dalam kete sepanjang balik...
sebelum mandi, kitorang main piring terbang...hahaha...
mula2 agak berat nak main sebab kena pandai nak membaling piring tuh...
pastu nak menangkapnya 1 hal plak...
aku asyik terjatuh je...
naseb baik jatuh kat pasir...
pastu kitorang bermandi manda la...dari laut sambung ke kolam...
aku nak ucapkan jutaan terima kasih kat abang ipar aku sebab dia yang sponser semua percutian nih...TQ abg.mie n yong...
mudah2an murah rezki ye...
sok aku bergerak pulang ke perak...
jika berkesempatan, aku akan datang ke blog korang ye...
TQ sudi singgah kemari...
semoga korang semua sehat2 sejahtera...


~ tercapai gak hajat nak bergambar time sunset nih ~
begitu indah ciptaan YANG MAHA ESA...SUBHANALLAH

i like it...


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
rindunya nak main bola tampar...rindu gak dengan seorang pemainya...muahahaha...

9 comments:

jane said...

ustzaha




kita jwb komen ustzh kat bwh tuh
g baca















yg pntng...












kite tak jeles pown





























muahhahahahah

white rose said...

jane~

muahahahaha...

yeke ko xjeles???

kalo xjeles, dia xjawab soklan nih...
hahahahaha...

blueCITY® said...

ros putih,

uhuh..

bestnya
cantik n bahagia kan berada time sunset n sunrise..

buat kita senyum, kagum n sukar ak gambarkan. kdg2 air mata je bergenang.

tak sihat ya?
akak pun alah sikit ngan ekon, cam semput skit, ehehhe


makan ubat
cepat kembali sihat n ceria

jaga diri

xoxo

white rose said...

kak biru~

ha'ah...btul tuh...memang besh saat2 bgini...trasa bahagia sngt...

nak2 lagi kalo ade suami,
lagi besh...
muahahahaha...

dh ok ckit ni, dh makan ubat...

akak pun jaga diri ek...

insan pendidik said...

salam,

korang yg kat atas ni sume dah sampai masenye nak bersuami tu.. jgn marah haha

alfa juliet said...

balik perak ahad ek??/ isnin terus sekolah..hehehe

white rose said...

salam IP,

muahahaha...kak biru n jane, sila baca komen IP...
ape kata IP jadi agen jadi jodoh tuk ktorng...tapi tuk jane xpayah sebab dia dah berpunya...
muahahahaha...

..................................................................................

kak azza~

dh sampai umah kmpg pun kak azza...
xdenye nk balik ahad, memenatkan je...

Mrs. Zuki said...

Tak tahan aircond?
Tak caya.....sebab kat bilik sendirik Dylla pasang aircon 24 jam sambil blogging.

Rasanya bukan aircond puncanya.

Patut la tak sabo men bola tampar....hehehehhehehehheheh.

white rose said...

akak wei...
bila akak dtg baru econ saya pasang...
kalo x, jgn harap laa dipasang 24 jam...sy mmg xtahan econ...

lps je akak n k.ifah balik, trus sy tutup...sy ni berjiwa lembut...
muahahahaha...

uuupppss...tersyasyul plak...
hahahahha...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors