"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, March 1, 2010

sesi buka hadiah...

salam semua...
arini batuk & selsema bencinta sangat ngn aku...
tu laa tandanya "BENCI TAPI SAYANG"...
ciss...xleh pakai tagline nih...
tapi ade perasaan ni selalu datang tiap kali terkenang...
pastu mesti ada feedback bila perasaan tu ade...
alahai...bagaimana harusku menepis jika sudah berputik...
uuupppsss...bahaya...songsang aku jadinya karang...
hahahaha...
petang tadi punya laa xsabar nk g main bola tampar...
sampai2 je siap diinterview sorang2...
terasa mcm diri ni artis kena serbu ngan wartawan xberhemah...
"kenapa akak xdatang, akak kemana..."
bila dorang dengar je suara ELLA aku ni, dah sah2 dorang tau aku baru je bangun dri demam...
pagi tadi sesi buka hadiah bersama kanak2 ribena rumah MERAH...
bila dikumpulkan semua hadiah, banyak sungguh hadiah rumah MERAH...
cikgu2 ribena pun dapat hadiah besar...
alhamdulillah, semua kanak2 ribena dlm rumah MERAH dapat hadiah...
ade jugak yg dapat 2/3 hadiah...
tahun ni menjadi kegembiraan teramat2nya bila cikgu2 rumah MERAH berposing sakan bersama kanak2 ribena...
walaupun sekadar tupperware, ia tetap bermakna buat kitorang...

~ cikgu bersama kanak2 ribena rumah MERAH ~
cikgu iffah tukang snap, cikgu iwan missing

~ hadiah sempena JOHAN ACARA SUKA SAMA SUKA ~
cikgu rasimah missing



~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
banyak keje nk kena settlekan dalam minggu ni...laporan sukan, PIBG lagi...ade sape2 mau tulun??? please angkat tangan ye...huwwaaaa...alamak minggu depan kanak2 ribena nak exam laaa...

6 comments:

blueCITY® said...

wahhhhhhhhh

budak2 panggil cikgu ros akak erk?
heeeeeeee

hukhuk
akak pun selsema gak nih
hukhuk

white rose said...

hahaha...

ala, biasa laa tuh...dorng bkn kesah pun...lgipun sy pun xkesah...hahaha

selsema dh ok, batuk2 je...
akak makan ubat tau...

sahromnasrudin said...

huhhh..ada jugak yg missing in action ye........hehehe

Mrs. Zuki said...

Sempat lagi komen.
Masa rumah biru....cikgu Ili yg esxcited lelebih...rumah biru pun semua dapat hadiah.
kesian umah kuning kan.

white rose said...

sahromnasrudin~

missing in action ni laaa yg wat org tertunggu2...ape2pun kami best dpt geng2 rumah merah...

.......................................................................

kak ili~

kebetulan mmg trus on je my lappy...tu laa tgk rumah biru, akak sorg je xcited...mmg kesian umah kuning...

insan pendidik said...

salam,

elokla dpt tuperware tu bole wat kenangan selamanye

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors