"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, April 28, 2010

gagal...

salam semua...
jom kita tengok aksi2 gagal...

~muehehehe...


~ jangan sesekali cube larikk dari sekolah ~
hahahahaha...

~ len kali jalan pakai spek mata lagi ye ~
biru mata hitamku...hahaha


~ alamak...naseb baik tak tersembur taik...hahaha ~
tuh laaa jangan cuba larikk dari umah...


~ puas cari lubang nak suapkan susu ~
nseb baik tak masukkan dalam pusat...hahaha...

~ mane nak padam kalo sebaldi air je ~
ish...ish...ish...sekurang2nya usaha itu penting!!!
~ alamak, tersepak kat muka daaa ~
hahahahaha...

~ jawabnya putus laaa telinga tuh ~
hahahahaha...
~ angan2 mat jenin ~
hahahahaha...

~ uuupsss...terlebey sudah ~
hahahahaha...
~ konon2 nak ngorat ~
hahahahaha...


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
arini aku gagal mengawal emosi sehingga aku tertido...
maafkan daku kak tedi...salahku juga...apa nak buat...xde rezki...
hukhukhuk... (-_-)

6 comments:

blueCITY® said...

pagi ros,
akak x tido lagi ni
dah dekat kul 1
kenapa lak ni
apa yg salahnya, x paham weh

gagal
semua org prenah gagal
cuma jadikan gagal sebagai pengajaran dan pengalaman
yg gagalnya bila tak tahu nak gunakan kegagalan oertama itu
uh uh
berbelit tak
hehehhe

white rose said...

gagal mengawal emosi...
hikhik...
ade la perkara yg small matters terjadi...
adakalanya sy gagal kawal sehingga sy tertido...bile dh terjaga, sy dah lupakan...

huhuhu...

gagal disini bukan gagal dalam sesuatu perkara...cuma gagal mengawal emosi je...

muahahaha...

sahromnasrudin said...

gagal itu adalah suatu pembelajaran dlm kehidupan...

white rose said...

ya...

kegagalan itu juga bakal menempa kejayaan...

alfa juliet said...

akak pun lupakan kegagalan dgn tido..hahaha

white rose said...

2je cara terbaik...hahaha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors