"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, April 29, 2010

kebingungan...

salam semua...
selamat malam...

aku???
dalam kebingungan...

kenapa???
aku sendiri pun tak tau kenapa...

pelik jugak kenapa aku dalam kebingungan...
adekah???

haish...

mau tido...
harap2 hilanglaaa kebinungan tuh...


~ yang mane satu laaa perasaanku ~


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
tadi aku main bola tampar terkena kepala salah seorang pemain...
blur2 mamat tuh...hahaha...
kesian lak, risau kot2 bergegar ke...nahas aku...hurk...
hope xde ape2 laaa terjadi...

3 comments:

sahromnasrudin said...

adakah cinta sudah berputik dan berada di persimpangan???
renung2kan dan selamat beramal...

white rose said...

ish...ish...xde maknenye bingung pasal cinta lak...haha...

blueCITY® said...

salam ros,

jom tido
akak penin malam ni
tadi siang buzy ada knduri
penat nih
sempat lagi online

bila rindu datang lagi

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors