"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, May 3, 2010

keajaiban Allah...SUBHANALLAH...

Milagros Cerron, yang dahulu dikenali sebagai kanak-kanak duyung, kini membesar dengan sihat setelah 6 tahun berlalu. Beliau yang menderita penyakit Sirenomelia atau sindrom putri duyung itu telah berjaya menjadi manusia normal setelah menjalani beberapa penbedahan. Berikut turutan gambarnya sebelum dan selepas pembedahan.

Photobucket

~ SUBHANALLAH ~

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
aku malas...MALAS!!!

13 comments:

blueCITY® said...

salam ros,

sihat ke...

yup, kuasa tuhan
hanya yang tahu berfikir sahaja tahu hikmahnya..

takbir!!!

a.z.n.e.e said...

moga masa depa dia lebih cerah... Amin!!

alfa juliet said...

adhai tak sampai hati tgk gambar tu...

white rose said...

salam kak biru~

alhamdulillah, chat...

ALLAHU AKBAR!!!
ALLAHU AKBAR!!!
ALLAHU AKBAR!!!

akak chat ke???

windu laa...

white rose said...

akak jony~

insya'Allah, mudah2an...amin...

white rose said...

kak azza~

mmg xsampai hati...tapi kena tengok jugak...nti xdpt nk bayangkan mcmana...

blueCITY® said...

sihat luaran ...
dalaman, tuhan jer tahu
hukhuk..
masa nak blogging juga terhad
masih di kampong kan
mak ayah perlukan akan

jaga diri

white rose said...

yeke...
cian akak...
bersabar lah ye kak...
ni lah ujian buat kita semua termasuk sy n akak jua...


akak pun take care, jaga mak ayah elok2 tau...

g laaa tenangkan diri sepenuhnye ye...

sy doakan agar akak cepat pulih...

Cikgu ILi said...

Tak dapat tengok la Dylla...gambar kat tajuk gagal tu pun tak bleh tgk.

sahromnasrudin said...

memang besar kebesaran yang Allah nak tunjukkan

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Apa khbar, lama jugak tak singgah sini. Maaflah masa terlalu sedikit.

Itulah kebesaran Allah.

white rose said...

kak ili~

agaknya lambat loading tuh...
xpe2, akak jgn risau la...

white rose said...

sahromnasrudin & kak ani...

salam kembali...

SUBHANALLAH, itulah tanda KEBESARAN ALLAH...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors