"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Tuesday, April 13, 2010

kalo boleh...

salam semua...
semua orang teringinkan sesuatu...

aku jugak...
aku teringin nak pakai spek...

aku memang minat sangat dengan orang yang pakai spek...
xspecially lelaki...

ye, lelaki yang pakai spek...
tak tau nape aku suke tengok lelaki pakai spek...

rasa macam ada 1 rahsia disebalik spek itu...
rahsia yang ingin aku tahu...

eh, yeke???
~lalalalala...

pelik sungguh keinginan aku...
minat aku ni kalo ade rezki memang nak suami yang berspek...
memilih jugak aku nih...
~lalalalala...

kalo tak berspek pun xpe...
xde susah nak cari aku bila spek xde...
~muahahahaha...


~ sheshuai tak aku pakai spek??? ~
tq kaksu pinjamkan spek ni sekejap tuk berposing...
~lalalalala...


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
ade orang bagi hadiah,..dia kata hadiah suke2 je...walhal besday aku lambat lagi...aku jugak dapat hadiah dari cempakasari boutique...sok aku postkan entry pasal hadiah tu ye...
~lalalalalalala...

5 comments:

sahromnasrudin said...

huhuhuh..byk kelebihan pakai spek nie..selain leh memachokan seseorang, ia juga boleh mengkiutkan seseorang huhuhuhu....

blueCITY® said...

salam,
ros, senpai pakai spek kan?
hahhahah..

tapi kan
bila u pakai spek
u akan rasa pulak tak nak pakai spek
tak cun la , apa lah
heee.. betul

org kata,
org pakai spek ni org2 pandai
camana pulak dgn org yg pakai spek tebal kanta tuh, hehehe..

akak mmg suka pakai spek
spek itam
ada style lah, lalalla
=p
pakai sebab silau time drive
x leh tgk cahaya, mata kecik jer
jadi ngantuk

akak juga pakai kontek lens
sekali sekala
huhu

yangyuyu said...

ustazah, keinginan yg kelakar ok..huhu..kalau dpt yg tak rabun, belikan je sunglass..wajib pakai gak..

lepas guna foot detox jgn lupa bg testimonial diblog mr bam ye..tengs..

Cikgu ILi said...

Dylla...Dylla..

Dah Allah bagi mata elok nak pakai spek.
Kalau laki pakai spek tak mustahil anak-anak pun pakai spek..
Kesian kalau yg kecik-kecik dh pakai spek.

Dunia di sebalik spek tu tak indah sebenarnya..

*Tak dapat laki pakai spek pun takpe..janji dapat suami*

white rose said...

apa2 pun sya bersyukur sebab mata sy sangat baik berbanding orang lain...tak pakai spek pun kiut jugak...

~lalalalala...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors