"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, April 14, 2010

pedulik sama orang lain...

salam semua...
arini rasa penat sangat...
sepanjang tahun ni xdela penah aku tertido kat sek...
tapi minggu ni dah 2 kali aku tertido...

naseb baik aku tertido waktu free...
kalo ade clas, hbis laa reputasi aku...

musim panas sudah kembali...
bila kita panas, scara autonya kita akan mengantuk...
masa aku duk tengok tv tadi, aku dh terlena...
tetiba kena terjah dengan cik bidin...(pekerja sekolah)...

ni laa muka2 suke mengusik aku kat sekolah...
pastu dia pi kecohkan 1 sekolah yang aku tido dalam PSS...
hampehnye cik bidin...

alahai...sok aku usaha tak tertido lagi...
kena letak batang mancis kat celah mata aku nih...
~muehehehe...

eh, ade ke ubat nak hilangkan ngantok???
oh, sudah lama aku tak minum kopi...
maaf ye, wat masa ni aku xleh minum kopi...

ok, cerita pasal hadiah...
aku dapat 2 hadiah...

1 adalah kasut...
kasut pemberian dari kakakku cho...
dia beli tapi dia tak pakai, sebabnya dia dah banyak kasut...
naseb laa aku & cho sesaiz...maka senangnya aku menerima kasut itu...
~lalalalala...


~ selamat duit aku nak beli kasut baru ~
lalalala...

2 adalah hadiah dari cempakasari boutique...
hadiahnya ialah sepasang foot detox patch yang tuk membuang toksin2 dalam badan kita...
hadiah ni aku dapat sebab aku membeli shawl dari cempakasari boutique...
tq ye cikgu ili...

~ masih lagi dalam bungkusan ~

yeah, hasilnya...
mai kita tengok ramai2...
~lalalala...

~ pagi2 bangun rasa berminyak di telapak kaki ~

aku dah tak pakai sejak tahun 2005 lagi...
hasilnya sangat2 memberangsangkan...
~hahahaha...

kak ummi, sila copy n paste dalam blog akak ye...


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
sok nak beli tiket ke KL...kami warga PERAK bercuti pada hari isnin...
~lalalala...DAULAT TUANKU...

4 comments:

yangyuyu said...

bg testi kat blog mr bam please...ngeh ngeh ...memang memberangsangkan hasilnya kan..bayangkan kalau tak penah buang toksin sejak kecik lg..

blueCITY® said...

salam ros mucuk.

dapat hadiah ya?
bila nak bagi akak hadiah ni, lala
akak panggil abang akak cho juga taw,
singkatan abang besor, panggil abg cho, lalalla...

datang kl?
soping ke...
jaga diri taw
cantik kasut vincci...=p

alfa juliet said...

ngeri tgk foot detox patch tuh...

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Tahniah dapat hadiah. Rezeki tu.

Sekarang ni memang panas sungguh. Akak tiap kali nak sholat, mandi. Naiklah bil air nanti, hi hi.

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors