"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, April 15, 2010

kenapa kita menangis...

salam semua...
malam ni aku dah pack baju2 tuk ke KL sok...
aku pegi dengan cikgu ili...

balik nanti aku naik bus...

aku rasa nak nangis...
banyak sangat perkara yang terjadi sejak kebelakangan ni...
walaupun perkara itu sangat simple & kecik je...

tapi, bila dikumpulkan banyak2,
maka hati aku pun mudah tersentuh...

kita nangis bukan kerana sengaja...
malah ia nya hanya secara tiba2...

aku ni jarang nangis depan2 orang...
ade masa2 tertentu je...

kadang2 aku memulakan nangis, pastu ade orang lain ikut...
agaknya masa tuh aku dah tak tahan nak nangis...

setakat ni bila aku menangis hanya Allah saja yang mengetahuinya...

kan besh nangis bila ade seseorang disisi...
leh dipujuk- pujuk kita ni...
~lalalalalala...

~ nawfal nangis macam ayah dia ~
hahahaha...



~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
sok kul 2.30 ptg bertolak ke KL bersama cikgu ili...jangan nakal2 ye...

8 comments:

blueCITY® said...

salam ros,

menangis lah jika itu bisa buatmu reda seketika..
menangislah jika itu mampu buatmu luahkan segala luka lara...
menangislah jika itu boleh buatmu kembali cerita tersenyum...

ros,
akak juga seorang yg murah dgn airmata dulu, kini & ....

pernah menangis teresak2 kerana si dia, keluarga, kawan2 jua pasti ketika mengadap tuhan...

lepaskan semua ros
itu yang kita ada
tapi jangan lara

kembali seperti biasa
kerana
hidup mesti diteruskan...


ps:
weh, mengata akak ya kat n3 sp q
wakakkakakak... =p

sahromnasrudin said...

wah..larat awk bertolak ke kl? biler nak sampai..org len, naik kenderaan tau walau cume beca jerk huhuhuh

Cikgu ILi said...

Alhamdulillah..selamat sampai...
Sangat kelakar bila teringat balik..hehehe..

white rose said...

salam kak biru~

muehehe...
tak jdi nangis pon...
malah sukeeee...

hahaha...

eh, mne ade mengata,
cume berkata2 je...

hahahaha...

white rose said...

samromnasrudin~

bertolak la...tapi dh sampai pun...
~lalalala...

white rose said...

k.ili~

sampai nak makan pun masih duk tergelak lagi nih...

~hahahaha...

Frodo Baggins said...

>>____<<

nangis?
huhuhuhuhuhu
jangan nangis

...


p/s: kadang nangis baik tuk mental n batin. hahahahha

blueCITY® said...

kl kat ner ros?
leh makan free kat kedai tuh
muahahhaha

=p

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors