"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Saturday, April 17, 2010

nak jadi model...

salam semua...
ahai...aku di sg.buloh skrg nih...

boring gak rasanya duk sini...
petang2 xde mende nak buat...

kalo di umah, kul 5.40 petang dah keluar g main bola tampar...
kat sini duk umah je, xde kemana...

nyesal lak datang sni...
~hahaha...

ape2 pun aku dapat gak rehat2kan diri 2/3 hari ni...

korang penah teringin nak jadi model?
aku takde keinginan nak jadi model,
tapi nak jadi role model kepada anak2 murid aku jer...

jadi model ni susah...
muka mesti mau cantik & badan pun solid...

aku???
sila gelak besau2...
jadi model iklan bedak baby bole laa...
~lalalalala...

~ jadi model kem perkhemahan pun ok gak ~
lalalalala... :p

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
petang semalam ade kejadian yang berlaku sepanjang perjalanan datang ke KL dengan cikgu ili...kejadian tu menyebabkan kami tergelak besau bila teringat...cikgu ili, ni rahsia kita...syyyuuhh, jgn bagitau sape2 ye...~lalalala...
AL- FATIHAH buat arwah achik spin...

8 comments:

blueCITY® said...

dah boleh pulak, huhu..

akak leh jadi model sebab tinggi n badan slim kating mudel, hahhahaha.....=p

sg buloh erk? jom turun, kl, kita merendek sama2 nak?
lalallala..




borin dari malam tadi line tenet akak prob
apa kena ntah

huh

Cikgu ILi said...

Kalau tak pegi KL..takde la berlaku kejadian kelakar tu Dila..hahahahahhaa....
Ni mesti ada ati nak jadi model ni...betul tak? Dalam hati ada taman.

:: eyeNa :: said...

salam kak.. hehe lama tak jengah sini.. wah masih kekal meriah yer..

eh eh.. dikna kan teringin nak jd model tau..tp dah tercapai dah..haha model utk hubby.. heee

al fatihah jugak utk acik spin..

sahromnasrudin said...

kt sg buloh ke? uma m nasir kat citu tau...

alfa juliet said...

cikgu memang model pun..budak2 suka tiru kita.he perasan

Kunang-Kunang said...

Salam White Rosee,

Apa khabar, sekarang mesti dan balik rumah kan.

Akak kalau nak beli pokok bunga selalu ke sungai buluh. Tapi bunga di Sungai Buluh sekarang ni dah tak murah macam dulu.

Kunang-Kunang said...

Salam White Rose,

Apa khabar, semoga sihat.

Akak sebok sikit sekarang. Tak boleh nak snggah sini selalu.

Akak ke Sungai Buluh kalau nak beli bunga. Sekarang bunga di sini SB dah lebih kurang harga dengan tempat lain.

blueCITY® said...

salam ros,

sihat ke tuh
dah makan malam ke?

sorry,
akak tengah jiwa kacoi sikit
hukhuk...





doakan akak kembali ceria spt selalu..




=(

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors