"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Thursday, April 8, 2010

percubaan pertama...

salam semua...
rindunya aku kat korang semua...

dh 2 hari aku tak hapdet blog nih...
blog korang pun aku tak singgah lagi...

sowi sangat2...
aku busy 2 hari nih...

semalam akuj jadi hakim & ade koku,
hari ni aku bawak bdk menyertai pertandingan Hafazan...
besok baru tau keputusan pertandingan...

besok aku bermula camping bersama peserta pengakap...
so, aku tak berblog n tak berfesbuk sepanjang 3 hari ni bermula esok...

doakan agar semuanya berjalan dengan lancar ye!!!...
aku juga doakan agar korang semua sehat2 je...

aku punya laa teringin nak pakai anak tudung nara...
aku tengok cikgu ili pakai macam besh jer...
tapi aku rasa macam tak sesuai jer ngan muka aku nih...

tadi sempat jugaklah cikgu ili menjual anak tudung nara kat aku...
aku beli dua colour...hitam + biru petronas...

sepandan pulak dengan baju yang aku pakai tdi...
so, aku trus nak pakai tuk g bawak bdk menyertai pertandingan Hafazan tu...

ape lagi, bergaya sakan le aku...

yea!!! aku suka anak tudung nara nih...
terasa duniaku begitu luas sekali...
~muehehe...

upss...ni entry tuk kaum hawa je...
kepada kaum adam, bole belikan tuk isteri ye...

cikgu ili, saya nak beli lagik!!!

i luv anak tudung nara...
~lalalalala...


~ anak tudung nara, digayakan oleh anak dara ~
lalalalalalala...


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
terasa macam hatiku diusik & cuba mencapai sesuatu yang tak pasti...
hati ni cuba nak sampaikan kpd aku, tapi aku masih tak paham...apa dia laa nih...aku rindu kam0...

p/s :
hepi besday to adikku ali kali ke - 24...
smoga menjadi anak, suami & ayah yang soleh...
jagalah kesucian perkahwinan & kasih syg yang dicurahkan...
smoga dimurahkan rezki, diberkati & dirahmati Allah...amin...
sowi, kekla xdpt nak smbut besday bersama...
nanti kekla belikan kek yek...
we luv u...

7 comments:

Kunang-Kunang said...

Salam white Rose,

Semoga seronok ikut camping pengakap tu.

Cantik tudung tu. Sesuai nampak dengan dilla.

blueCITY® said...

salam ros cumel,
anak tudung nara?
hoho...

camana, sihat ke?
akak tengah selsema n moody
line tenet lak slow
hmmm..

jaga diri

white rose said...

salam kak ani~

memang sronok pun g camping nih...

yeke sesuai???

alahai, malu nih... (^_^)

white rose said...

salam kakbiru sweet...

yolahm, tuh anak tudung nara la...
nti sy promote blog yg jual anak tudung nara nih...

sy, ALHAMDULILLAH sehat...

akak dh makan ubat ke blm???
g laa klinik...
ni mesti sakit rindu kan???

~lalalalaa...

akak pun jaga diri ek...

sahromnasrudin said...

salam..semoga selamat pergi dan kembali..berjuang utk anak bangsa...

yangyuyu said...

bila dah pakai, baru tau sesuai ke tidak:)

nanti suruh cigu ili yg jual tu buat contest ye

Cikgu ILi said...

Adehhh kalau buat contest mesti aku kene bagi Dylla menang..

:)

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors