"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Friday, April 23, 2010

si belang2 kecik & si belang2 besau...

salam semua...
pas post n3 ni aku nak tido...
kepenatan & keletihan sangat2...

tadi aku bawak mak g klinik di teluk intan...
kakinya bengkak...aku xtau kenapa...

abah pun g klinik jugak...
mengadu peha dia sakit...
dapat laa secucuk jarum...
sian abah aku...

aku bawak si muchuk ni ikut skali...
mak dia senang lenangnya bersoping di manjung...

arini dia meragam xmo balik umah...
nak tido ngan aku...
sekali tu mak nya dtg lagi ajak balik...
dah sampai umah, dia xnak turun motor, suh hantar balik umah opah sebab nak tido ngn aku jugak...
ha, ape lagi...surenye malam2 kang aku terjaga sebab dia menangis nak susu...
adey...budak muchuk nih...
pulanglah ke pangkal jalan...
muehehehehe...

kami berdua tido berecon laa...
~lalalalala...


~ si belang2 kecik & si belang2 besau ~

~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
sok kami sekolah,,,gantikan cuti raya yg akan dtg...letihnye...
muehehehe...ingat lepas sekolah nak pekena shabu2 di manjung...jom...

4 comments:

blueCITY® said...

salam tengah malam ros,
tido dgn lena ya
dipeluks lagi, kuikuikui..
cumelnya stokin tuh, heheeh..
amboi2 tido dlm ekon ya..
mesti lena pai tak sado nanti muchuk kencin atas tilam taw,
muahhahahha...

esok mesti rasa suam2 kuku jerk
ekekekeek

nite dear
sweet dreams

=p

jane said...

jalan aje ustazah!
bg hadiah stokin comel satu kat saya
kalo tak , majok

hahahha

ahmad humairi said...

selamat bermimpi....

Kapten said...

sukernyer budak ngan ko
ada tarikan keibuan ko neh
haha

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors