"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Monday, April 12, 2010

sudah kembali...

Salam semua...
aku kembali bersiaran semula...

rindunya sama korang...
rindu nak baca coretan korang juge...
arini aku sedaya upaya akan terjah blog korang ek...
insya'Allah...

terima kasih juga kerana sudi meninggalkan komen & jejak sepanjang ketiadaan aku...
pandai korang jaga blog aku baik2 ye...
nanti aku bagi upah tau...
~muehehe...

banyak cerita semasa aku bercamping nih...
macam2 cerita...
ape2 pun camping sangat besh, hepi n bahagia...
walaupun banyak perkara2 yg kadangkala menyakitkan hati, tapi bagi aku IGNORE je...
kalo duk piki, aku takkan seronok bercamping...

so, nanti aku ceritakan kat korang semua...
la ni aku masih berehat lagi, mata pun masih duk mengantuk je...
ok, semua...TQ...
mmmuuuuaaaahhh3x...

~ dimajlis perkahwinan yaakob & munirah ~
pada 11 April 2010

"SELAMAT PENGANTIN BARU buat YAAKOB & MUNIRAH,
semoga perkahwinan korang mendapat keredhaan ALLAH, berpnjangan hingga ke syurga, mendapat zuriat yang soleh & solehah, rumahtgga yg bahagia n dimurahkan rezki"
amin...



~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
ade kisah orang mengingau...~lalalala...

8 comments:

Nakamura Kazuki said...

la ustazah mana bunga teloq...hahaha.....

blueCITY® said...

selamat pengantin baru ros,
ehehheheh...
silap ke?
lalalalaal...


sapa yg ngigau?
huhuhu...

akak yg jaga rumah ros ni tau
nak upah nak upah
tak mo gu jun pyo, hahaha...

tido dulu ya
rehat dulu
pastu terjah blog akak
komen semua n3 okay
hahahhah.....=p

Cikgu ILi said...

Apa bende yang menyakitkan hati tu?
Masak nasik lembik ke?hehehe..

white rose said...

hencik senpai~

bunga teloq tertinggal ye...ni awat duk tnya bunga teloq???menda lain xmo tanya ka???

:p

white rose said...

kak blue~

ALHAMDULILLAH jika sy lah pengantin itu...muahahaha...
~ngeh...ngeh...

nti sy ceritakan sape yg mengigau tuh...memang lawak...muahahaha...

owh, nak upah ek...
xpe2m, nti sy bagi ye...

la ni bru balik main bola tampar, besh sungguh...
kang sy terjah blog akak yek...
nk komen pedas2nye...

white rose said...

kak ili~

ha'ah, sakit hati tgk nasik lembik, pastu ade 1 mende yg lagi sakit hati...nti sy cite...
~lalalalala...

qaseh mas said...

salam Ros
welcome back ya...
windu jugak kat Ros

white rose said...

salam kak mas...
sy pun rindu dengan akak...
~lalalalala...

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors