"HAZA MIN FADHLI RABBI, LIYABLUWANI A'ASYKUR AM AKFUR" maksudnya : Semua ini adalah kurnian TUHANKU, untuk mengujiku samada aku akan bersyukur atau pun kufur...

Wednesday, April 21, 2010

sudah terjadi, apa nak buat...

Salam semua...
selamat malam...

eh, teringat plak lagu selamat malam sayang nyanyian abg pejal...
muehehehe...

arini nak kata marah pun TIDAK!!!
suke pun TIDAK!!!...

arggghh... (eh, ni marah ke bunyiknya??? )... (^^,)

cover cermin kete aku dipatahkan...
adush...

ni angkara lelaki2 yang berlagak macho bermain bola tampar dekat ngn kete aku telah menyebabkan cover cermin depan patah...

kalo stakat cabut xpe, ni patah & terbelah trus...

semua meluru ke kete aku...
macam laa kete aku ni kete VVIP...

sepanjang tahun ni kete aku duk diam je kat situ, xde sape lak nak main kat situ...
arini lelaki2 macho ni menggatai main kat situ...

belakang kete aku ade kete zairy...
hampeh zairy, dan2 tu jugak dia ubah kete nye...

keciwakkk mokcik nih...
mentang2 sok dah gaji, ade je nak suh ganti...

huwwwaaaaa...

~ kete KEBAL dah seKEBAL mane ~

amal, ko ganti balik...
sepanjang tu laaa aku ugut si amal nih...
sampaikan muka dia merah2 sebab aku duk ugut2 dia...

hahahaha...
kejam & ganazsss aku nihh!!!...


~wHite RosE~
''''''''''''''''''''''''''
banyak keje dah settle dalam minggu ni...ade 1 lagi, kena wat soklan plak...
perrgghh...pehning aku dibuatnya...

6 comments:

Kunang-Kunang said...

Sabar White Rose,

Dah sepatutnyalah, sapa yang buat kena bertanggungjawablah.

yangyuyu said...

nasib dia tak patahkan dan lari...leh la dyla mintak ganti rugi...mintak jgn tak mintak..

white rose said...

salam kak ani,

tu laa...sy dah garang2 suh dia gantikan smula...
pastu dia ckp nti bgi bil kat dia...

hahaha...saje gempak...

........................................................................................

kak ummi,

dia nak lari mana, punya laa ramai yg menyaksikannya...merah padam muka dia...hahaha...sukeeenyee memarahkan dia...

sahromnasrudin said...

jgn luper suruh ganti..sib bek cermin tak pecah..klu tak, claim insurans dia huhuhuhu

white rose said...

arini dh g tukar semua...dia xdtg plak maen bola...hampeh sungguh...

blueCITY® said...

ros,
ololololo....
mesti sakit jiwa gak kan
bab2 keta ni bukan murah2 kan
huwaaaaaaaaaaaa..
kalao akak pun mesti rasa jengkil gak
cuma, bila fikir2 org yg buat tu tak sengaja dan tgk gak kemampuan dia,
kesian lak nak suruh bayo kan
ekekeek..
kena ar repair duit sendiri
cam ni lah ros,
fikir jer mmg kita tak ada rezeki
anggap je itu balasan2 apa
insyaAllah, hati kita akan tenang oky
huhu..

ps: u know, org tu sms akak?
ishhhhhhhhh.. kita dah lepaskan dia pergi, dia leh sms2 citer2 laks,
huwaaaaaaaaaaa..
menci menci

=p

Alangkah indah kata syair...Sekali orang memfitnah,yang benar jugak akan ikut terasa sama..Kayak banjir yang datang menujah di lewat malam,tidak ketahuan dari arah mana dan mahu ke mana.Celaka lah bagi mereka yang menyukainya..

Perhalusi ini, bahawa pendusta itu lebih berat dari langit maka kebenaran itu lebih luas dari bumi yang kita injak ini.Rakus dan hasad lebih panas dari api yang berjelaga dan hitam,sedang kehinaan seorang pemfitnah itu lebih rendah moralnya dari seorang pembunuh...Ternyata saat kita melontarkan satu fitnah akan datang beribu batu neraka ke dahi kita..Berwaspada lah saat kita ingin membuat kisah yang di luar sadar kita itu adalah fitnah dan menafikan hak-maruah saudara kita...

~Harap Maaf, sila tinggalkan Link kamo supaya senang KAMI menjejaki KAMO~

Recent Visitors